چطوری از یوتیوب به دلار درآمد کسب کنیم ؟

با بالا رفتن قیمت ارز در کشور مان بسیاری از مردم به خصوص از جوانان به کسب درآمد دلاری روی آورده اند که یکی از بهترین گزینه ها برای کسب درآمد به دلار ، یوتیوب است. با توجه به فیلتر بودن یوتیوب در کشور ما و عدم دسترسی بسیاری از مردم به یوتیوب کسب درآمد از این طریق برای ایرانیان بسیار مشکل شده است اما همچنان عده ی زیادی از آنها هنوز در حال فعالیت در یوتیوب هستند. در این مقاله قصد داریم راه های کسب درآمد از یوتیوب و مشکلاتی که بر سر راه جوانان ایرانی برای کسب درآمد از یوتیوب قرار دارد را برای شما توضیح دهیم.

تعرفه درآمد از یوتیوب

یکی از سوالاتی که بارها و بارها در گوگل توسط کاربران جست و جو شده است این است که یوتیوب میزان درآمد کاربران را به چه صورت محاسبه می کند و بابت هر بازدید به کاربر چقدر پول می دهد؟

یوتیوب به ازای هر 1000 بازدید ویدیو کاربر مبلغی بین 1 تا 2 دلار به حساب کاربر واریز می کند ، البته یک نکته اینجا فراموش نشود که یوتیوب به ازاری تماشای تبلیغ هایی که وسط ویدیو های شما می گذارد پول پرداخت می کند، هوش مصنوعی یوتیوب بسیار قوی است و در صورتی که کاربر تبلیغ های وسط ویدیو شما را رد کند این مبلغ به شما تعلق نمی گیرد. همچنین درصورتی که کاربر از ابزارهای ضد تبلیغ یوتیوب استفاده کند پولی به شما تعلق نخواهد گرفت.

خب 1 تا 2 دلار که خیلی کمه ، نیست ؟ اگه با دقت به این موضوع دقت کنید متوجه می شوید که قضیه فقط به اینجا ختم نمیشه ، یوتیوب به شما این امکان را می دهد که از 1 تا 4 تبلیغ در وسط ویدیو های خود قرار دهید خب حالا با یه حساب سرانگشتی متوجه میشویم که میتوان به ازای هر 1000 بازدید ویدیو بین 4 تا 8 دلار درآمد کسب کنیم. حالا با روشی بسیار ساده درآمد یک یوتیوبر را محاسبه میکنیم : اگه شما یک ویدیو در یوتیوب قرار بدهید و در ویدیو خود 4 تبلیغ قرار دهید و از طرفی ویدیو شما حدود 100 هزار بازدید بخورد حداقل درآمد شما از این ویدیو تقریبا 400 دلار است.

به این نکته هم توجه کنید که یوتیوب به ازای فیلم های آموزشی بیشتر پول می دهد ، پس اگه هنری در این زمینه ها دارید سریعتر اقدام به تولید محتوا کنید.

درآمد از یوتیوب با توجه به وضعیت قیمت ارز در کشور ما به یکی از پر درآمدترین شغل ها تبدیل شده است. حالا یک مثال ساده بزنیم : اگه شما در ایران هستید و یک ویدیو در یوتیوب قرار می دهید که 100 هزار بازدید می خورد با توجه به قیمت دلار 25 هزار تومان درآمد حدودی شما از اون ویدیو 10 میلیون تومان است.

شرایط کسب درآمد از یوتیوب

یوتیوب برای اینکه کاربران بتوانند از این شبکه اجتماعی درآمد کنند یک سری شرایط گذاشته است ، که البته خیلی هم سخت نیستند و شما میتوانید به راحتی با تولید محتوای خوب این شرایط را پشت سر بگذارید.

یک کانال یوتیوب برای اینکه بتواند کسب و کار خود را شروع کند باید حداقل 1000 مشترک (Subscribe) و 4000 ساعت نمایش فیلم در 12 ماه اخیر داشته باشید. بعد از رسیدن به این شرایط می توانید به یوتیوب استودیوی خود مراجعه کنید و درخواست خود را ثبت کنید ، بعد از بررسی توسط یوتیوب و تایید کانال شما توسط یوتیوب ، می توانید کسب درآمد خود را شروع کنید.

مشکلات بر سر راه ایرانیان

خب ما از یوتیوب درآمد هم کسب کردیم ، چجوری این پول به حساب ما میاد ؟ همانطور که بسیاری از شما عزیزان می دانید کسب درآمد از یوتیوب نیازمند حساب Google AdSense می باشد که متاسفانه ایجاد این حساب در ایران امکان پذیر نیست. خب پس چطور خیلی از ایرانیان ساکن ایران از یوتیوب درآمد دارند ؟ شما برای ایجاد حساب گوگل ادسنس می توانید از اقوام و یا دوستان خارج از کشور کمک بگیرید و از آنها بخواهید که یک حساب با مشخصات خود بسازند و شما از آن حساب در یوتیوب استفاده کنید.

توجه داشته باشید که بسیاری از افراد بودند و هستند که دچار مشکلاتی شده اند و پولی به آنها پرداخت نشد پس حتما برای ایجاد حساب از افراد قابل اعتماد درخواست کنید ، زیرا امکان دارد بعد از واریز پول به حساب اون شخص دیگر چیزی دست شما را نگیرد.

به شما توصیه میکنیم قصد فریب دادن یوتیوب را از سر خود بیرون کنید ، هوش مصنوعی یوتیوب بسیار قوی است و بسیار زود متوجه کارهای شما می شود و امکان دارد حساب شما که اینقدر برایش زحمت کشیده اید را به طور کامل ببندد.

بازدید و مشترک فیک

در یوتیوب نیز همانند دیگر شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام شما می توانید مشترک و همچنین بازدید ویدیو فیک بخرید اما به شما توصیه می کنم که به هیچ وجه سراغ این کار نروید زیرا یوتیوب به صورت مداوم کانال شما را چک می کند و خیلی سریع متوجه این مشترک و بازدید های فیک می شود و اینکار عواقب بدی برای شما دارد. همچنین به شما توصیه می کنیم به هیچ عنوان سراغ کپی رایت نروید و تنها ویدیو های ساخت خودتان را در یوتیوب قرار دهید.

یک توصیه جدی به شما این است که هرچه سریع تر کانال یوتیوب خود را بسازید و همچنین حساب Google AdSense خود را ایجاد کنید و کار خود را به عنوان یک یوتیوبر شروع کنید.

 

لیست قیمت گوشیهای شیائومی

لیست قیمت گوشیهای سامسونگ

لیست قیمت گوشیهای هوآوی

لیست قیمت گوشیهای آنر

لیست قیمت هندزفری بی سیم

لیست قیمت گجت های هوشمند

 

مطالب آموزشی :

چرا بسته اینترنت ما زود تموم میشه ؟

آیا استفاده از وای فای باعث ایجاد سرطان میشود؟

چطوری بفهمیم گوشیمون ویروسی شده ؟

چطوری بفهمیم شخصی در واتس اپ ما را بلاک کرده ؟

ترفندهای جالب و کاربردی تلگرام

ترفندهای جالب و کاربردی واتس اپ

راه درآمد میلیونی از یوتیوب

چطوری گوشی اندرویدی را روت کنیم ؟

چطوری از داغ شدن گوشی جلوگیری کنیم ؟

تفاوت پک هند و ویتنام در گوشی های سامسونگ

تفاوت پک هند و گلوبال در گوشیهای شیائومی

چرا کابل شارژ آیفون زود خراب میشه ؟

دیدگاه شما چیست؟
دیدگاه ها
  • کاربر میهمان 1401/03/13
    فوق العاده بووووود...