چطور گوشی های اندرویدی را روت کنیم ؟

قبل از اینکه در مورد روش ورت کردن گوشی اندرویدی صحبت کنیم بهتره که بگیم اصلا چرا گوشی را روت کنیم؟ و اینکه اصلا روت کردن گوشی چه کاربردی دارد؟ پاسخ این سوال واضح است ، با روت کرد گوشی های اندرویدی کاربر میتواند بهتر گوشی خود را کنترل کند و امکانات شخصی سازی بسیاری در اختیار کاربر قرار میگیرد. و اما بریم سراغ روت کردن گوشی های اندرویدی.

روت کردن گوشی های اندرویدی با KingRoot

یکی از ساده ترین روش های روت کردن گوشی های اندرویدی استفاده از اپلیکیشن بسیار کاربردی KingRoot می باشد که کاربر می تواند بسیار راحت و تنها با زدن چند گزینه ساده گوشی اندرویدی خود را روت کند. در ادامه طریقه روت کردن گوشی با استفاده از اپلیکیشن KingRoot را برای شما شرح می دهیم.

تقریبا میشه گفت که اکثر روش های روت کردن گوشی به اینصورت است که کاربر باید گوشی خود را به کامپیوتر و یا لپ تاپ متصل کنید و فرآییند روت کردن گوشی را با استفاده از آنها انجام دهد. اما اپلیکیشن KingRoot این قابلیت را برای کاربر فراهم کرده است که بدون اتصال گوشی موبایل خود به لپ تاپ یا کامپیوتر ، به راحتی فرآیند روت کردن دستگاه اندرویدی خود را انجام دهد.

البته قابل ذکر است که روت کردن گوشی موبایل با استفاده از این اپلیکیشن کاربردی بر روی همه ی گوشی های اندرویدی امکانپذیر نیست ، اما به هیچ وجه جای نگرانی نیست زیرا KingRoot یک نسخه تحت وب نیز دارد که کاربر با متصل کردن گوشی موبایل خود به لپ تاپ یا کامپیوتر و با استفاده از این نسخه می تواند هر دستگاه اندرویدی را روت کند .

برنامه KingRoot در دستگاه اندرویدی نصب می‌شود و پس از اجرا و انتخاب گزینه Root می‌تواند دستگاهتان را روت کند. البته استفاده از برنامه KingRoot به این شیوه در تمام دستگاه‌های اندرویدی امکانپذیر نیست و ممکن است در برخی از دستگاه‌ها این روش جواب ندهد. تیم سازنده برنامه KingRoot برای رفع این مشکل نسخه ویندوزی این برنامه را هم ارائه کرده‌اند که تقریبا ب تمام دستگاه‌های اندرویدی سازگاری دارد. با نصب این برنامه در کامپیوتر خود و وصل کردن گوشی به آن، تنها با یک کلیک قادر به روت گوشی یا تبلت اندرویدی خود می‌شوید. بنابراین در این مقاله قصد داریم که به آموزش ساده ترین روش روت اندروید با برنامه KingRoot بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

نحوه روت کردن گوشی با KingRoot بدون اتصال به کامپیوتر

برای روت کرد گوشی اندرویدی با استفاده از اپلیکیشن KingRoot ابتدا آن را دانلود کنید. برای دانلود این اپلیکیشن حتما به وبسایت اصلی آن مراجعه کنید و اپلیکیشن نسخه اندروید را دانلود کنید. لینک دانلود اپلیکیشن KingRoot نسخه اندروید

پس از دانلود فایل اپلیکیشن ، آن را به حافظه داخلی گوشی اندرویدی خود منتقل کنید و سپس به نصب آن اقدام کنید. پس از نصب این اپلیکیشن، وارد آن شوید و در محیط کاربری این اپلیکیشن یک گزینه Root وجود دارد که می توانید با استفاده از این گزینه فرآیند روت کردن گوشی اندرویدی خود را آغاز کنید. در پایین صفحه می توانید میزان انجام شده ی این فرآیند را تماشا کنید. بعضی اوقات هنگام انجام این مرحله با خطاهایی روبرو می شوید در اینصورت نگران نباشید و چندبار دیگر تلاش کنید تا موفق به انجام آن شوید.

اگر موفق به روت کردن گوشی اندرویدی خود با استفاده از این روش نشدید اصلا نگران نباشید ، شما میتوانید با استفاده از نسخه ویندوز این اپلیکیشن فرآین روت کردن دستگاه خود را انجام دهید.

Root

نحوه روت کردن گوشی با KingRoot با اتصال به کامپیوتر

در صورتی که موفق به روت کردن گوشی اندرویدی خود با استفاده از روش قبل نشده اید می توانید از این روش استفاده کنید . برای انجام روت گوشی با این روش ابتدا باید اپلیکیشن KingRoot مختص نسخه ویندوز را دانلود کنید. لینک دانلود اپلیکیشن KingRoot نسخه ویندوز

بع از اینکه نسخه ویندوز اپلیکیشن KingRoot نسخه ویندوز را دانلود کردید آن را در لپ تاپ و یا کامپیوتر خود نصب کنید سپس گوشی اندرویدی خود را به وسیله کابل USB به آن متصل کنید.

بعد از اتصال گوشی خود به کامپیوتر ، از بخش تنظیمات گزینه USB Debugging را در گوشی خود فعال کنید. سپس در لپ تاپ یا کامپیوتر خود گزینه Root را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا فرآیند روت کردن دستگاه اندرویدی شما به پایان برسد. این روش ساده ترین روش روت کردن گوشی های اندرویدی می باشد و در اکثر گوشی ها با موفقیت به پایان می رسد اما اگر که این روش هم برای گوشی های شما مناسب نبود ناچار میشوید که از روش ها و اپلیکیشن های دیگر استفاده کنید که در مقاله های بعدی به روش های دیگر روت کردن گوشی های اندرویدی خواهیم پرداخت.

از این که تا انتهای این مقاله همراه ما بودید بسیار سپاسگذاریم. لطفا نظرات خودتون را در مورد این موضوع با ما به اشتراک بزارید.

 

مطالب دیگر :

تفاوت پارت نامبر های مختلف گوشی آیفون چیست ؟

بهترین روش های دانلود ویدیو از یوتیوب

تفاوت پک گلوبال و هند در گوشی های شیائومی

گوشی سامسونگ ویتنام بخریم یا هند ؟

چطوری عمر باتری گوشیمون رو بیشتر کنیم ؟

 

دیدگاه شما چیست؟