بهترین روش های دانلود ویدیو از یوتیوب

همانطور که می دانید یوتیوب محبوب ترین شبکه اجتماعی برای اشتراک گذاری ویدیو می باشد که طرفداران بسیاری از سرتاسر دنیا دارد و بسیاری از این افراد از به اشتراک گذاشتن ویدیوهای خود در یوتیوب درآمدهای بالایی کسب می کنند ، در کشور ما نیز به دلیل تحریم ها و بالا بودن قیمت دلار درآمد از یوتیوب یکی از راه های کسب درآمد بالا می باشد که در آینده مقاله ای در مورد کسب درآمد از یوتیوب این روش درآمدزایی را برای شما شرح خواهیم داد.

هرگونه ویدیوهای آموزشی و ترفندی و ... که مد نظر ما باشد در یوتیوب وجود دارد اما دغدغه همیشگی کاربران یوتیوب بحث چگونگی دانلود ویدیو از یوتیوب بوده و هنوزم هست ، در این مقاله چند روش مفید و رایگان دانلود از یوتیوب را برای شما شرح می دهیم.

1- استفاده از ربات تلگرام utubebot

این روش یکی از بهترین و راحت ترین روش های دانلود از یوتیوب می باشد که کاربر برای دانلود ویدیوهای یوتیوب با استفاده از این ربات تلگرام فقط کافیست که لینک ویدیو مورد نظر را در تلگرام برای این ربات ارسال کند ، در کمترین زمان ممکن فرمت های مختلفی از آن ویدیو در اختیار کاربر قرار میگیرد و می تواند هر فرمتی را که می خواهد انتخاب کند و آن را به راحتی دانلود کند.

2- استفاده از سایت SaveFrom.Net

روش دومی که میخواهیم به شما آموزش دهیم استفاده از سایت SaveFrom.Net می باشد، برای دانلود با استفاده از این روش کافیست که لینک ویدیو مورد نظر خود در یوتیوب را کپی کرده و به آدرس این سایت مراجعه کنیم و سپس آن لینک را درون سایت SaveFrom.Net قرار می دهیم و این سایت در زمان کوتاهی آن ویدیو را برای دانلود در اختیار ما قرار می دهد.

یک روش دیگر نیز برای دانلود راحت تر از سایت SaveFrom.Net وجود دارد که شما می توانید به جای کپی کردن لینک ویدیو ، بعد از www. و قبل از لینک ویدیو دو حرف SS قرار دهیم و اینتر کنیم و به راحتی ویدیو جهت دانلود در اختیار شما قرار می گیرد.

ویدیو آموزشی توسط : آقای شکوری

« فروش ویژه گوشی های شیائومی پک و رام گلوبال »

3- استفاده از نرم افزار MP4 Downloader Pro

با کمی جست و جو متوجه می شوید که نرم افزار های فراوانی برای دانلود ویدیو از یوتیوب وجود دارد و در این مقاله ما قصد داریم یک از بهترین نرم افزار های دانلود از یوتیوب یعنی MP4 Downloader Pro را به شما معرفی کنیم و نحوه استفاده از آن را به شما آموزش دهیم.

ابتدا باید نرم افزار را دانلود و نصب کنید.  لینک دانلود

پس از دانلود و نصب نرم افزار وارد آن می شوید و لینک ویدیوی مورد نظر خود در یوتیوب را در قسمت سبزرنگ Past URL قرار می دهیم و گزینه استارت را می زنیم و به همین راحتی ویدیو مورد نظر شروع به دانلود می کند.

you Tube

You Tube

You Tube

4- استفاده از سایت QDownloader.Net

استفاده از این روش نیز همانند روش های قبلی بسیار ساده است و برای دانلود از این سایت فقط کافیست به آدرس QDownloader.Net مراجعه کنید و لینک ویدیو مورد نظر خود در یوتیوب را در کادر سفید رنگ موجود در سایت قرار دهید و گزینه دانلود را بزنید ، به همین راحتی ویدیو مورد نظر در کیفیت های مختلف برای شما آماده می شود که با انتخاب کیفیت ویدیو ، شروع به دانلود می کند.

Qdownload

« فروش ویژه تلویزیون شیائومی رو از دست ندید »

نظرات خود را با ما به اشتراگ بگذارید.

مطالب دیگر :

چطور چند اکانت واتس اپ داشته باشیم !!

چند راه کار ساده برای افزایش طول عمر باتری موبایل

گوشی سامسونگ ویتنام بخریم یا هند ؟

تفاوت پک گلوبال با پک هند در گوشی های شیائومی

دیدگاه شما چیست؟
دیدگاه ها
  • کاربر میهمان 1400/02/15
    How To Download Videos From Any Site?

    web-site
  • کاربر میهمان 1399/12/12
    This is interesting site. Please, share it more!