شرایط و قوانین

قوانین و مقررات فروشگاه اینترنتی آیبکس موبایل

 « تایید و پرداخت فاكتور توسط خریدار به منزله تایید تمامی موارد در بخش قوانین سایت آیبکس موبایل می‌باشد »

 

- توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه ‏‌های سایت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران و قانون تجارت الکترونیک است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.

- برای سفارش هایی که با همکاری شرکت پست جمهوری اسلامی ایران ارسال میگردد 24 ساعت کاری بعد از ارسال، کد رهگیری پستی سفارش خریدار در سیستم وارد میگردد که خریدار میتواند با مراجعه به سوابق سفارش در محیط کاربری خود، نسبت به مشاهده آن و پیگیری اقدام نماید.

- آیبکس موبایل موظف است کالایی مطابق با مشخصات فنی درج شده در سایت و از نظر گارانتی و رنگ همانطور که خریدار آن را انتخاب کرده و سفارش داده است را برای او ارسال کند.

- پس از ثبت سفارش، به هیچ وجه امکان تغییر آدرس حمل وجود نخواهد داشت.

- آیبکس موبایل بنا به درخواست مشتری اجناس را به صورت آكبند بدون تست و یا در صورت درخواست مشتری بازشده و تست شده ارسال می‌نماید.

 - قیمت تمامی كالاها در سایت مشخص است و هیچ هزینه‌ای بجز هزینه حمل (درمواقعی که فروشگاه ارسال رایگان ندارد) به آن اضافه نخواهد شد.

 - تایید و پردازش سفارشات در روزهای کاری انجام می‌شود و پردازش سفارش ‌ها در تعطیلات رسمی امکان‌پذیر نیست و در روز کاری بعد انجام میشود.

 - تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکان‌پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.

 - در صورتی که موجودی محصولی در  آیبکس موبایل به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش ‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای آیبکس موبایل محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.

 - مسئولیت تمامی كالاها در هنگام ارسال بر عهده ‌ی شركت‌ های حمل‌ و ‌نقل و یا بیمه ‌كننده شركت حمل ‌و ‌نقل می‌باشد .

- در هنگام دریافت سفارش خریدار موظف به کنترل بسته ‌بندی سفارش می‌باشد تا در صورتی که نقصی در بسته و یا محتوای آن در اثر حمل پیش آمده باشد آن را در حضور مامور شرکت حمل و نقل به صورت رسمی صورت جلسه کرده و از دریافت کالا خودداری نماید و مراتب حداکثر ظرف 24 ساعت به آیبکس موبایل اطلاع داده شود تا کارشناسان ما بتوانند پیگیری ‌های لازم را انجام دهند.

- خریدار موظف است فورا پس از دریافت سفارش آن را از نظر ظاهری و مشخصات بررسی نماید و درصورت داشتن هر نوع اشکال، شرح اشکال را به فروشگاه اعلام نماید؛ در صورت تاخیر در اعلام مشکل، آیبکس موبایل مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.

- کالایی که دارای اشکال فنی می‌باشد (و در مفاد شرایط  7 روز ضمانت بازگشت وجه قرار گرفته باشد) پس از برگشت به آیبکس موبایل مورد بررسی قرار می‌گیرد و در صورت تایید اشکال فنی توسط کارشناسان آیبکس موبایل کالای جایگزین برای خریدار ارسال شده و یا وجه آن ظرف یک روز کاری به حساب خریدار عودت داده میشود.

- در صورتیكه كالای خریداری شده دچار نقص فنی باشد و توسط افرادی غیر از كارشناسان آیبکس موبایل بررسی و یا تعمیر شود، فروشگاه مسئولیت آن را بر عهده نخواهد گرفت.

- در صورتیكه به دلیل هرگونه كار نرم‌ افزاری و یا تغییر شرایط محصول نقصی برای كالای خریداری شده به وجود آید آیبکس موبایل از پس گرفتن آن كالا معذور است.

- در صورت انصراف از خرید در شرایطی که کالا کاملا پلمپ باشد و مورد استفاده قرار نگرفته باشد خریدار می‌تواند آن را تا یک روز کاری پس از دریافت کالا به آدرس آیبکس موبایل عودت داده و وجه آن ‌را پس از کسر هزینه ارسال دریافت نماید. ضمنا هزینه عودت کالا به آیبکس   موبایل در صورت انصراف خریدار از خرید، بر عهده خریدار می‌باشد.

- امکان عودت وجه تنها به حسابی که از آن حساب کالا خریداری شده است وجود دارد و آیبکس موبایل از واریز وجه به حساب شخص دیگر یا شماره حساب دیگر معذور است و ارائه شماره شبا از سوی کاربر برای عودت وجه الزامی است.

- خرید آنلاین از آیبکس موبایل تنها از طریق سایت www.ibexmobile.com امکان پذیر است. فعالیت آیبکس موبایل در اینستاگرام تنها با اکانت ibexmobile می‌باشد.

 

 

ساعت هوشمند میخوای ؟