چطوری بفهمیم یک شخص ما را در واتس اپ بلاک کرده ؟

در این مقاله قصد داریم با چند روش به شما آموزش بدیم که چطوری بفهمید یک شخص خاصی شما را در واتس اپ بلاک کرده یا خیر. با ما همراه باشید

در پیامرسان تلگرام این موضوع را به راحتی میتونید بفهمید چون اگر کسی شما را بلاک کرده باشد عکس پروفایل اون شخص برای شما نمایش داده نمیشه و زمان بازدید اون رو مدت زمان طولانی اعلام میکنه اما برای فهمیدن این که شخص خاصی شما را در واتس اپ بلاک کرده یا خیر میتونید با این چند روش اقدام کنید:

عکس پروفایل

در اولین قدم باید به پروفایل شخص مورد نظر نگاه کنید که آیا تصویر پروفایل اون شخص برای شما نمایش داده می شود یا خیر که در این صورت اگر مطمئن هستید که اون شخص عکس پروفایل دارد ولی برای شما نمایش داده نمی شود به احتمال زیاد شما توسط اون شخص بلاک شده اید. این نکته را هم در نظر داشته باشید که اگر شماره شما به عنوان مخاطب در گوشی شخص مورد نظر ذخیره نباشد این امکان وجود دارد که شخص مورد نظر تصویر پروفایل خودش را فقط برای مخاطبینش قابل نمایش کرده باشد و از آنجا که شما جز مخاطبین آن شخ نیستید برای شما نمایش داده نمی شود.

Profile whatsapp

 « فروش ویژه هندزفری های شیائومی »

زمان بازدید

اگر زمان بازدید اون شخص برای شما نشان داده نمی شود به احتمال زیاد اون شخصی شما را بلاک کرده اما این روش خیلی مطمئن نیست زیرا امکان دارد اینترنت ضعیف باشد و یا اینکه اون شخص تنظیمات واتس اپ خود را خصوصی سازی کرده باشد یعنی اینکه به صورت دستی آخرین زمان بازدید خودش رو غیر فعال کرده باشد.

Last seen whatsapp

ارسال پیام

سومین راه برای فهمیدن اینکه آیا شخصی شما را بلاک کرده است یا خیر این است که شما یک پیام برای اون شخص ارسال کنید ، در این حالت اگر شما مطمئن هستید که شخص مورد نظر آنلاین است و یا اینکه اینترنت اون شخص روشن است و پیام ارسالی شما ارسال میشود ولی فقط یک تیک میخوره و تیک دوم و تیک آبی نمیخوره در اینصورت مطمئن باشید که اون شخص شما را بلاک کرده است.

Send message

گوشی مناسب عکاسی و فیلمبرداری می خوای ؟

تماس

چهارمین راه برای فهمیدن این موضوع اینه که با مخاطبتون در واتس اپ تماس برقرار کنید. در این روش اگر هنگام برقراری تماس با مخاطب مورد نظر تماس شما فقط در حالت Calling باشد و به حالت Ringing تغییر حالت نداد مطمئن باشید که اون شخص شما را در واتس اپ بلاک کرده.

Call Whatsapp

اضافه کردن به گروه

روش آخر که میشه گفت مطمئن ترین روش هست که میشه فهمید یک شخص شما را بلاک کرده یا خیر ، اضافه کردن اون شخص به یک گروه هست که در این روش اگر شما قصد اضافه کردن اون شخص به یک گروه داشته باشید و یک پیغام خطا دریافت کنید در اینصورت مطمئن باشید که اون شخص شما را بلاک کرده است.

 

امیدواریم که توانسته باشیم یکی از هزاران سوال درون ذهن شما را پاسخ داده باشیم.

اگر سوالی در مورد این موضوع دارید زیر همین پست سوال خودتون رو مطرح کنید سعی میکنیم در کوتاه ترین زمان ممکن به شما پاسخ دهیم.

 

مطالب دیگر :

تفاوت پارت نامبر های مختلف در گوشی های آیفون

چطوری از هک شدن گوشیمون جلوگیری کنیم ؟

بهترین روش های دانلود ویدیو از You Tube

گوشی سامسونگ ویتنام بهتره یا هند ؟

تفاوت پک گلوبال و هند در گوشی های شیائومی

دیدگاه شما چیست؟