آیا فولکس واگن برند بوگاتی را میفروشد ؟

مجله Car که در انگلستان به چاپ میرسد اخیرا در یکی از صفحات خود به موضوع فروش بوگاتی توسط فولکس واگن  پرداخته است که بر اساس گزارش این مجله خبری فولکس واگن قصد فروش یکی از مشهورترین زیر مجموعه های خود یعنی بوگاتی (Bugatti) را دارد.

موضوع اصلی اینجاست که چه شرکتی قصد خرید برند بوگاتی را دارد؟ طبق نوشته های مجله ی Car گروه فولکس واگن قصد دارد برند بوگاتی را به شرکت ریمک (Rimac) واگذار کند و اینطور که این مجله گزارش داده است فولکس واگن مقدمات این قرارداد بزرگ را نیز فراهم کرده است.

Bugatti

یکی از منابع خبری اعلام کرده است که مدیران مجموعه فولکس واگن چند روز پیش این قرارداد را تایید کرده اند و منتظر تایید هیئت نظارت هستند و همچنین اعلام کرده است که درصورت قطعی شدن این قرارداد همکاری بوگاتی و فولکس واگن به صورت کامل قطع نخواهد شد و همچنان از نظر فنی برند بوگاتی به فولکس واگن وابسته است.

Bugatti Divo

مجله Car در گزارش خود همچنین اعلام کرده است که بوگاتی تنها برندی نیست که قصد جدا شدن از فولکس واگن را دارد و برندهای دیگری همچون لامبورگینی و دوکاتی نیز قصد جدا شدن از فولکس واگن را داشتند که به خاطر شیوع بیماری کرونا فعلا به تعویق افتاده است.

قابل ذکر است که شرکت های فولکس واگن و ریمک هنوز واکنشی نسبت به اخبار مجله Car نشان نداده اند.

مطالب دیگر :

تفاوت پک هند و گلوبال در گوشی های شیائومی

گوشی ساسمونگ ویتنام بخرم یا هند ؟

راه هاش افزایش طول عمر باتری موبایل

خودت مسئول امنیت گوشیت باش

دیدگاه شما چیست؟