Apple Watch Series 6 رونمایی شد

شرکت اپل در تاریخ سه شنبه 25 شهریور 99 در طی مراسم آنلاین Time Flies نسل جدید ساعت های هوشمند خود یعنی اپل واچ سری 6 را معرفی کرد. اپل همزمان با معرفی Apple Watch Series 6 یک نسخه ارزان قیمت از آن را نیز با نام Apple Watch SE معرفی کرد که نسخه پیشرفته ی اپل واچ سری 5 به حساب می آید.

طراحی و مشخصات ظاهری

طراحی شکل ظاهری اپل واچ نسل 6 تقریبا شبیه همان نسل قبلی می باشد و تغییری آنچنانی نداشته است. اپل واچ سری شش در دو رنگ خاکستری و طلایی به بازار عرضه می شود. تغییری که در این نسل از اپل واچ به چشم میخورد در مدل بند آن است که علاوه بر بند های معمولی که در نسل های قبلی نیز وجود داشت حالا یک مدل دیگر به آن اضاف شده است که به صورت کشسانی بوده و استفاده از آن را راحت کرده است و برای استفاده در آب نیز مناسب است و مشکلی برای آن پیش نمی آید ، این بند در مدل دیگری که شبیه بافت هست نیز ارائه می شود.

Apple watch

قابلیت های جدید در Apple Watch Series 6

یکی از ویژگی های خاص اپل واچ سری 6 که توجه همگان را به خود جلب کرده است اندازه گیری میزان اکسیژن خون است که یک گزینه بسیار خوب برای بررسی سلامت انسان به حساب می آید. این ویژگی که VO2 Max نام دارد باعث میشود که اپل واچ با توجه به نیاز کاربر و یا اینکه به صورت مداوم میزان اکسیژن خون بدن را اندازه گیری کند برای استفاده از این ویژگی نیاز به استفاده از اپلیکیشن Blood Oxygen می باشد.

Apple watch

« فروش ویژه پاوربانک رو از دست نده »

پردازنده و سیستم عامل

طبق گفته تیم کوک سرعت اپل واچ سری 6 نسبت به نسل قبلی خود 20درصد بیشتر شده است. درون ساعت جدید اپل چیپ U1 قرار گرفته است که این چیپ قابلیت های فراوانی را در اختیار کاربر می دهد نظر باز کردن درب خودرو توسط اپل واچ. میزان شارژدهی ساعت جدید اپل همانند نسل قبلی خود حدود 18 ساعت می باشد ولی مدت زمان شارژ شدن باتری آن کمتر شده است.

 Apple watch

سیستم عامل این نسل از اپل واچ همانطور که پیش بینی می شد WatchOS 7 می باشد که یک قابلیت جالب و کاربردی نیز به این ساعت افزوده است به نام Family Setup که به وسیله آن می توان یک سری از قابلیت های آن را برای کودکان بدون استفاده از آیفون فعال کرد.

Apple watch os

قیمت

نسخه آلومینیوم GPS این اپل واچ در اندازه 40 میلی متری 399 دلار و در سایز 44 میلی متری 429 دلار قیمت دارد و برای نسخه Cellular این ساعت به ترتیب باید 499 و 529 دلار هزینه کرد.

برای خرید اپل واچ SE که نسخه پیشرفته تر سری 5 می باشد نیز باید 279 دلار برای اندازه 40 میلی متری و 309 دلار برای اندازه 44 میلی متری هزینه کرد.

میتوانید انواع ساعت هوشمند را در « آیبکس موبایل » با کمترین قیمت خریداری کنید.

مطالب دیگر :

چطور چند اکانت واتس اپ روی یک گوشی داشته باشیم ؟

بهترین روش های دانلود ویدیو از یوتیوب

خودا مسئول امنیت گوشیت باش

دیدگاه شما چیست؟