چطوری چند اکانت واتس اپ روی یک گوشی داشته باشیم؟

امروزه گوشی های هوشمند یکی از اساسی ترین و مهمترین ابزارها در کسب و کار ها به شمار می آیند ، در سال های اخیر میشه گفت که تقریبا اکثر گوشی های هوشمند دو سیم کارته شده اند و حتی شرکت اپل که اعتقادی به دو سیم کارت بودن گوشی نداشت امروزه می بینیم که گوشی های خود را با قابلیت دو سیم کارت به بازار عرضه می کند.

از آنجایی که عموم مردم کسب و کار خود را در شبکه های مجازی به نمایش می گذارند و اکثر کارهای خود را از طریق شبکه های مجازی نظیر واتس اپ و تلگرام و اینستاگرام و ... انجام می دهند لازم است که واتس اپ شخصی خود را با واتس اپ مخصوص کسب و کار خود جدا کنند و برای این کار نیاز است که چند اکانت واتس اپ بر روی گوشی خود داشته باشند. اما چطور ممکن است ؟ با ما همراه باشید تا به شما آموزش دهیم که چگونه چند اکانت واتس اپ بر روی گوشی خود داشته باشید.

روش های داشتن چند اکانت واتس اپ

برای داشتن دو یا چند اکانت واتس اپ بر روی یک گوشی از چند روش می توانید استفاده کنید.

1- استفاده از ویژگی Dual App

یک ویژگی در گوشی های هوشمند وجود دارد که با استفاده از آن می توانید تعدادی از برنامه های خود را به صورت دوتایی استفاده کنید یعنی از هر برنامه دو نسخه داشته باشید. برای ایجاد چند اکانت واتس اپ با استفاده از روش Dual App ویدیو زیر را به صورت کامل تماشا کنید. 

آموزش توسط : آقای شکوری

2- نصب واتس اپ بیزینس

واتس اپ یک نسخه اصلی از اپلیکیشن خود را مخصوص کسب و کار ارائه کرده است و این واتس اپ دارای قابلیت های بیشتری نسبت به واتس اپ اصلی است. شما می توانید واتس اپ بیزینس را در کنار واتس اپ اصلی نصب کرده و از آن استفاده کنید.

 دانلود واتس اپ بیزینس برای Android

دانلود واتس اپ بیزینس برای ios

3- نصب واتس اپ های غیر اصلی

اگر در گوگل سرچ کنید برنامه واتس اپ متوجه می شوید که تعدادی برنامه واتس اپ دیگر وجود دارند که با نصب آنها می توانید با یک شماره دیگر خود در واتس اپ حساب کاربری جدید ایجاد کنید.

نکته مهم : نصب اینگونه اپلیکیشن ها به هیچ وجه توصیه نمیشود و اکثر این برنامه ها مخرب هستند و میتوانند به محتویات گوشی موبایل شما آسیب برسانند.

 

مطالب دیگر :

گوشی سامسونگ ویتنام بخریم یا هند ؟

تفاوت پک گوبال با دیگر پک ها در گوشی های شیائومی

آیا فولکس واگن برند بوگاتی را می فروشد ؟

دیدگاه شما چیست؟