هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Air 2

ویژگی های محصول
  • وزن : 50 گرم
  • نوع اتصال : بی سیم
  • رابط : بلوتوث
  • عمر باتری : 1 ساعت مدت زمان شارژ,4 ساعت زمان نگه داری باتری به هنگام استفاده,14 ساعت زمان حالت استند بای
  • کاربرد : مکالمه,گیمینگ,ورزش,کاربری عمومی
  • وضعیت: در انبار موجود نیست
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
نا موجود
مشخصات کلی
وزن 50 گرم
نوع اتصال بی سیم
رابط بلوتوث
عمر باتری 1 ساعت مدت زمان شارژ,4 ساعت زمان نگه داری باتری به هنگام استفاده,14 ساعت زمان حالت استند بای
کاربرد مکالمه,گیمینگ,ورزش,کاربری عمومی

هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Air 2

هدفون بلوتوثی شیائومی مدل Air 2 یکی از باکیفیت ترین و پرطرفدار ترین هدفون های این شرکت است که وزن آن حدود 50 گرم است  و کیس شارژ آن توسط درگاه Type C شارژ می شود که طبق گفته های شرکت سازنده حدود یک ساعت برای شارژ این هدفون زمان نیاز است. هدفون بلوتوثی شیائومی مدل Air 2 از نسخه 5 بلوتوث پشتیبانی می کند که سرعت انتقال داده را بسیار افزایش می دهد. سنسورهای مادون قرمز داخلی که در گوشی های هدفون تعبیه شده اند در هنگام پوشیدن انها به هدفون اطلاع می دهند ، این سنسور ها دقت بسیار بالایی دارند و هنگامی که هدفون ها را از گوش خود خارج کنید بلافاصله موسیقی قطع می شود.

هدفون شیائومی  Air 2 از کدک AAC پشتیبانی می کند که یعنی کاربر صدای واقعی با کیفیت HD را دریافت می کند و به این معناست که دارای صدای اصلی صاف و واضح و باکیفیت عالی و تفکیک صدای بسیار خوب می باشند و صداهای اطراف به هیچ وجه مزاحم شما نخواهند شد. با دو بار ضربه زدن بر روی هدفون می توانید دستیار صوتی هدفون را فعال کنید و همچنین برای کنترل موسیقی توسط هدفون تنها یک بار لمس آن کافیست.

روش راه اندازی این هدفون به اینصورت است که هر دو هدفون را داخل کیس شارژ قرار داده و درب آن را حتما ببندید و سپس دکمه ی کناری آن را چند ثانیه نگه دارید تا چراخ چشمک زن آن سبز شود سپس با گوشی از طریق بلوتوث به هدفون ها متصل شوید و بعد از آن می توانید هدفون ها را از کیش شارژ آن خارج کنید و از آنها استفاده کنید.

نقد و بررسی هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Air 2
فقط خریداران این محصول می توانند نقد و بررسی ثبت کنند