هدفون بی سیم شیائومی مدل QCY T7

QCY T7 Wireless HeadPhone
ویژگی های محصول
  • وزن : 50 گرم
  • نوع اتصال : بی سیم
  • رابط : بلوتوث نسخه 5
  • کاربرد : مکالمه,گیمینگ,ورزش,کاربری عمومی
  • عمر باتری : هدفون 3.5H؛ عمر باتری کارتریج شارژ 24H
  • امکانات و قابلیت ها : اعلان صوتی انگلیسی ، اتصال چند منظوره ، پاسخ دادن به تماس تلفنی ، سوئیچ آهنگ ، موسیقی پشتیبانی
  • وضعیت: در انبار موجود نیست
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
نا موجود
مشخصات کلی
وزن 50 گرم
نوع اتصال بی سیم
رابط بلوتوث نسخه 5
کاربرد مکالمه,گیمینگ,ورزش,کاربری عمومی
عمر باتری هدفون 3.5H؛ عمر باتری کارتریج شارژ 24H
امکانات و قابلیت ها اعلان صوتی انگلیسی ، اتصال چند منظوره ، پاسخ دادن به تماس تلفنی ، سوئیچ آهنگ ، موسیقی پشتیبانی

هدفون بی سیم شیائومی مدل QCY T7

QCY یکی از زیرمجموعه های شیائومی است که بیشتر در زمینه ساخت لوازم شنیداری مانند هدفون و هندزفری فعالیت می کند. QCY T7 نیز یکی از جدیدترین و مقرون به صرفه ترین هدفون بلوتوثی این کمپانی می باشد ، این هدفون طراحی شبیه به ایرپاد اپل دارد ولی با قیمتی بسیار کمتر از ایرپاد. QCY T7 در زمان استفاده به راحتی از گوش خارج نمی شود و می توانید با خیال راحت از آنها استفاده کنید.این مدل هدفون از نسخه 5.1 بلوتوث استفاده می کند که باعث سرعت بیشتر انتقال صدا و همچنین کیفیت بالاتر آن می شود و همچنین حذف نویز و عدم انتقال صدای اضافه از مزایای این هدفون بلوتوثی است و درصورتی که گوشی شما نیز دارای این نسخه از بلوتوث باشد که بسیار عالی می شود و علاوه بر کیفیت صدای بهتر شاهد مصرف باتری کمتر نیز خواهید بود.

محدوده عملکرد این هدفون ها حدود 10 متر است ولی در نظر داشته باشید که هرچه فاصله کمتر باشد کیفیت صدا نیز بهتر است.کنترل موسیقی و تماس ها با این هدفون توسط دکمه های لمسی تعبیه شده بر روی گوشی های هدفون انجام می شود که شما می توانید بوسیله این دکمه های لمسی تماس های خود را جواب بدید یا قطع کنید و همچنین موزیک در حال پخش را کنترل کنید.

اگر دو بار این دکمه را لمس کنید موسیقس پخش می شود و اگر دو بار دیگر این کار را انجام دهید موسیقس قطع می شود و در صورتی که سه بار این دکمه را لمس کنید دستیار صوتی آن فعال می شود.

باتری که برای کیس شارژ هدفون QCY T7 در نظر گرفته شده است یک باتری 380 میلی آمپر ساعتی است که این باتری می تواند حدود 4 بار این گوشی ها را به طور کامل شارژ کند. ظرفیت باتری هر یک از گوشی های هدفون 60 میلی آمپر ساعت است که می تواند حدود 3.5 ساعت در حالت پخش موسیقی و 3 ساعت در حالت مکالمه و 60 ساعت در حالت استندبای دوام بیاورد.

نقد و بررسی هدفون بی سیم شیائومی مدل QCY T7
فقط خریداران این محصول می توانند نقد و بررسی ثبت کنند