هدفون بی سیم هواوی مدل FreeBuds 4i

Huawei FreeBuds 4i
ویژگی های محصول
  • وزن : 45 گرم
  • نوع اتصال : بی سیم
  • رابط : بلوتوث نسخه 5.2
  • کاربرد : مکالمه , گیمینگ , ورزش , کاربری عمومی
  • ابعاد : هر هدفون 37.5 × 21 × 23.9 میلی‌متر، کیس شارژ 48 × 61.8 × 27.5 میلی‌متر
  • ظرفیت باتری : هر هدفون 55 میلی آمپر ساعت، کیس شارژ 215 میلی آمپر ساعت
  • عمر باتری : در حالت نویز کنسلینگ غیرفعال (10 ساعت موسیقی، 6.5 مکالمه)، در حالت نویز کنسلینگ فعال (7.5 ساعت موسیقی، 5.5 مکالمه)، حداکثر 22 ساعت با کیس شارژ
  • وضعیت: در انبار موجود نیست
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
نا موجود
مشخصات کلی
وزن 45 گرم
نوع اتصال بی سیم
رابط بلوتوث نسخه 5.2
کاربرد مکالمه , گیمینگ , ورزش , کاربری عمومی
ابعاد هر هدفون 37.5 × 21 × 23.9 میلی‌متر، کیس شارژ 48 × 61.8 × 27.5 میلی‌متر
عمر باتری در حالت نویز کنسلینگ غیرفعال (10 ساعت موسیقی، 6.5 مکالمه)، در حالت نویز کنسلینگ فعال (7.5 ساعت موسیقی، 5.5 مکالمه)، حداکثر 22 ساعت با کیس شارژ
فرکانس 20 تا 20000 هرتز
ویژگی ها دارای میکروفون با قابلیت Active Noise cancelling، مجهز به دیافراگم پلیمری، قابل اتصال خودکار به گوشی با باز کردن درب کیس (مختص رابط کاربری EMUI 11)
باتری
ظرفیت باتری هر هدفون 55 میلی آمپر ساعت، کیس شارژ 215 میلی آمپر ساعت

هدفون بی سیم هواوی مدل FreeBuds 4i

نقد و بررسی

فری بادز 4 آی «HUAWEI FreeBuds 4i» یک ایرفون کاملاً بی سیم (True Wireless) است که در دسته هدفون‌های دارای قابلیت ANC و مقرون به صرفه قرار می‌گیرد. هریک از گوشی‌های هندزفری freebuds 4i دارای یک باتری داخلی 55 میلی آمپر ساعت و درایور 10 میلی متری است که باتری آنها در وجود استفاده از قابلیت ANC تا 7 ساعت دوام می‌آورد. همچنین قاب شارژ این محصول بسیار کوچک بوده که حمل آن را آسان می‌کند. هدفون فری بادز 4 آی هوآوی در سه رنگ مشکی زغالی، قرمز و سفید سرامیکی عرضه می‌شود. رنگ مشکی این محصول به خوبی با هر ظاهر و لباسی ست می‌شود و بسیار جذاب و جوان‌پسند است. رنگ سفید آن نیز تداعی گر محصولات لوکس است اما رنگ قرمز مخصوص آنهایی است که سلیقه متفاوتی دارند. هوآوی در جعبه محصول چندین سرگوشی (سَری) لاستیکی در اندازه‌های مختلف ارائه می‌کند تا ضمن راحتی بیشتر، کاربر بتواند اندازه مناسب گوش خود را انتخاب کند. این امر به مسدود کردن بهتر نویز محیط هم کمک می‌کند. جالب اینکه هواوی اندازه هر سَری را بر روی آن قید کرده است تا پیدا کردن اندازه مناسب آسان‌تر شود. هدفون فری بادز 4 آی هوآوی دارای مکانیزم آهنربایی بسیار قوی هستند که مانع از افتادن آنها از درون قاب می‌شود و حمل آن را آسان می‌کند. طراحی دقیق و ارگونومیک هواوی فری بادز 4 آی باعث شده ضمن قرار گیری مناسب داخل گوش، حس استفاده از آن بسیار راحت باشد و بتوان ساعت‌ها بی وقفه از آن استفاده کرد. بر روی بادها یک حسگر لمسی قرار دارد که از طریق آن می‌توان به آسانی پخش موسیقی را کنترل کرد و به تماس‌های دریافتی پاسخ داد. موقعیت مناسب این حسگر مانع از جابجایی ایرباد هنگام لمس دکمه می‌شود. هواوی طی ماه‌ها و چند سال اخیر به سرعت در حال رشد در بازار لوازم جانبی است و حالا محصولات ارزشمندی در رده‌های قیمتی متفاوت دارد. یکی از این محصولات ایرفون بیسیم Freebuds 4i با قابلیت حذف نویز Active Noise Cancellation و دوام باتری طولانی است. هندزفری هواوی فری بادز 4 آی از طریق بلوتوث قادر به متصل شدن به انواع دستگاه‌های مختلف است و می‌توان از آن به عنوان یک ایرفون بیسیم استفاده کرد.

 
 

 

نقد و بررسی تخصصی

هدفون بی سیم هوآوی مدل FreeBuds 4i

 

یکی از ابزارهایی که می‌تواند در استفاده از گوشی‌های موبایل، تبلت و بسیاری دیگر از آن‌ها استفاده شود، بی‌شک هدفون‌ها هستند. با این وسایل بسیار کاربردی می‌توان به‌راحتی بدون آنکه مزاحمتی برای دیگران ایجاد کنیم به موسیقی و موزیک گوش کردن، بازی کردن، فیلم دیدن و بسیاری موارد دیگر بپردازیم. شاید شما از آن دسته از افرادی باشید که در زمان صحبت کردن با گوشی دوست ندارید کسی صدای طرف مقابل شما را بشنود. این وسیله می‌تواند برای شما بسیار کاربردی باشد. ممکن است در خیلی از مکان‌هایی که دارای جمعیت زیادی است، شما به‌دلیل عدم‌حس‌اطمینان به کسی، دوست نداشته باشید برای صحبت کردن گوشی خود را از جیب یا کیف خود درآورید، بنابراین می‌توانید برای این کار از هدفون‌ها بهره ببرید. با این وسیله شما می‌توانید ویدیو کنفرانس و یا ویس کنفرانس هم داشته باشد. هدفون بی سیم هوآوی مدل FreeBuds 4i یکی از همین هدفون‌های بسیار کاربردی بوده که به صورت وای‌فای طراحی و به بازار عرضه شده است. از دیگر موارد بسیار خوب هدفون بی سیم هوآوی مدل FreeBuds 4i این است که می‌توانید تا ۱۰ متر از فرستنده دور شوید و در حین انجام کار به مکالمه هم بپردازید. 

 

طراحی و ساخت هدفون بی سیم هوآوی مدل FreeBuds 4i

 

هدفون بی سیم هوآوی مدل FreeBuds 4i به صورت بی‌سیم طراحی شده و با بلوتوث به گوشی متصل می‌شود. این طراحی بی‌سیم باعث این شده است که دیگر دست‌وپا گیری سیم در آن وجود ندارد و سر و گردن به‌راحتی و آزاد می‌توانند حرکت کنند. این هدفون دارای دو گوشی است. از هدفون بی سیم هوآوی می توان برای فعالیت‌های مختلف از جمله کاربردهای روزانه، بازی کرد، شرکت در کنفرانس های صوتی و تصویری، مکالمات طولانی و معمولی استفاده کرد. این هدفون را می‌توان در اکثریت فعالیت‌های ورزشی و پرتحرک استفاده نمود. هدفون بی سیم هوآوی مدل FreeBuds 4i دارای استاندارد IPX4 بوده و در برابر تعرق بدنی و بارش باران در زمان استفاده مقاوم است. فقط باید به این موضوع اشاره داشت که در برابر تماس مستقیم آب و طولانی مدت باران نباید باشد. باید این را بدانید که از این هدفون برای استفاده در شنا و زیر آب نباید استفاده کرد. جنس بدنه این هدفون کوچک ولی کارآمد از پلاستیک ABS است. این جنس به این معنا است که در برای افتادن و فشار می‌تواند مقاومت خوبی از خود نشان دهد. از ویژگی‌های بسیار مهم هر هدفونی که در بازار موجود است، کیفیت صدای انتقالی آن بوده تا مکالمه‌ واضح را برای طرفین به ارمغان بیاورد. هدفون بی سیم هوآوی دارای میکروفنی است که قابلیت کاهش صداهای مزاحم اطراف و نویز را دارد و می تواند صدایی واضح و رسا را برای طرف مقابل گفتگوی شما را به همراه داشته باشد. این هدفون می‌تواند تا شعاع ۱۰ متر از گوشی عملکرد خوبی داشته باشد. یکی از خوبی‌های این هدفون این است که با آن می‌توان تا ۷ ساعت مداوم به گوش کردن موسیقی و موزیک و تا ۵ ساعت به مکالمه‌ای مداوم بپردازیم. این هدفون دارای محفظه‌ای است که هم حکم نگهدارنده و هم حکم شارژر آن را دارد.

 

 

در طراحی و ساخت هدفون بی سیم هوآوی مدل FreeBuds 4i از فناوری‌های Noise Cancelling Microphone  و Noise Cancelling Headphone استفاده شده است که می‌توانند در مکالمه‌ها و گوش‌کردن‌ها به شما کمک کنند تا نویز و صدای مزاحم و خش‌خش را نداشته باشید و از کار کردن با این هدفون بی‌سیم لذت ببرید. از FreeBuds 4i می‌توانید در مصارف مکالمه، ورزش، کاربری عمومی و گیمینگ استفاده داشت. این هدفون به‌اندازه‌ای استاندارد و با کیفیت طراحی شده است که شما به‌راحتی می‌توانید با آن گیم کنید. بلوتوث FreeBuds 4i دارای ورژن ۵.۲ بوده که این ورژن به شما کمک می‌کند تا کیفیتی بسیار بالاتر از نسخه‌های ۵.۱ و ۵.۰ داشته باشید.

 

جمع‌بندی

 

هدفون بی سیم هوآوی مدل FreeBuds 4i می‌تواند انتخابی بسیار خوبی برای کسانی باشد که هم به دنبال کیفیت هستند و هم به‌دنبال هدفون بی‌سیمی هستند که بتوانند در زمینه‌های مختلفی از آن استفاده کنند.

 

 

 
نقد و بررسی هدفون بی سیم هواوی مدل FreeBuds 4i
فقط خریداران این محصول می توانند نقد و بررسی ثبت کنند