ساعت هوشمند شیائومی مدل AmazFit Bip U

Amazfit Bip U GLOBAL smartwatch
(ضروری)
ویژگی های محصول
  • وزن : 35 گرم
  • ساختار بدنه : پلی کربنات
  • صفحه نمایش لمسی : دارد
  • اندازه صفحه نمایش : 1.43 اینچ
  • وضوح تصویر : 320 در 320 پیکسل
  • حسگرها : شتاب سنج,ژیروسکوپ,سنجش نور محیط,قطب نما,گام شمار,شمارش ضربان قلب
  • نوع اتصال : بی سیم
  • وضعیت: در انبار موجود نیست
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
نا موجود
مشخصات کلی
وزن 35 گرم
ساختار بدنه پلی کربنات
نوع اتصال بی سیم
رابط بلوتوث نسخه 5
ظرفیت باتری 230 میلی آمپر ساعت
کاربرد ورزشی,رسمی,روزمره
امکانات و قابلیت ها

اندازه گیری میزان اکسیژن خون

سنسور اندازه گیری کیفیت خواب

سنسور هشدار عدم تحرک

صفحه نمایش
صفحه نمایش لمسی دارد
اندازه صفحه نمایش 1.43 اینچ
وضوح تصویر 320 در 320 پیکسل
سایر امکانات
حسگرها شتاب سنج,ژیروسکوپ,سنجش نور محیط,قطب نما,گام شمار,شمارش ضربان قلب

ساعت هوشمند شیائومی مدل AmazFit Bip U

نقد و بررسی اجمالیAmazfit BipU Smartwatch
این روزها ساعت های هوشمند به دو نوع صفحه دایره‌ای و مستطیلی تبدیل شده‌اند و هر کدام طرفداران خاص خودشان را دارند. ساعت هوشمند شیائومی amazfit Bip U از نوع مستطیلی بوده و یک نمایشگر TFT تمام رنگی 1.43 اینچی دارد. این بزرگ بودن صفحه و شفافیت تصویر حاصل شده از رزولوشن 302×320 پیکسلی، تجربه کاربری خوبی را به کاربر عرضه می‌کند. این نمایشگر لمسی دارای شیشه های 2.5D بوده و دارای حالتی خمیده در لبه‌ها می‌باشد که زیبایی آن را دو چندان می‌کند. کار کردن با صفحه نمایش ساعت کمی دشوار است، اما آنچه آن را دشوارتر می‌کند ماندن لک اثر انگشت روی نمایشگر است. از همین رو یک پوشش ضد اثر انگشت روی نمایشگر در نظر گرفته شده تا همواره صفحه نمایش را شفاف و تمیز نگه دارد. اگر از بدنه شروع کنیم باید بگوییم که ابعادآمازفیت بیپ یو برابر با 11.4×35.5×40.9 میلی متر و از جنس پلی کربنات است. بند آن نیز از سیلیکون می‌باشد که در مجموع باعث شده وزن آن 31 گرم و کاملا سبک باشد. از آنجایی که بسیاری از افراد برای نظارت بر خوابشان از ساعت هوشمند استفاده می‌کنند مهم است که ساعت هنگام خواب در دست راحت باشد. وزن پایین و طراحی دقیق Amazfit Bip U سبب شده تا این ساعت در استفاده های طولانی مدت باعث خستگی مچ نشود. عرض بند سیلیکونی امازفیت Bip U برابر با 20 میلی متر بوده و برای اندازه مچ در بازه 118 میلی متری تا 76 میلی متری قابل استفاده می‌باشد.
 
 
نقد و بررسی تخصصیAmazfit BipU Smartwatch

مشخصات ظاهری

 

ساعت هوشمند امیزفیت مدل «Bip U» با ظاهری تقریباً مشابه با اپل واچ‌ها عرضه‌شده است که از نمایشگری مستطیلی شکل با بندهای منعطف سیلیکونی بهره‌مند‌است. حاشیه‌های اطراف نمایشگر ساعت بسیار ظریف هستند و صفحه‌ای یکدست و جذاب را در اختیار شما قرار می‌دهند. این ساعت هوشمند به علت بهره‌مندی از مواد باکیفیت در ساخت و طراحی هوشمندانه تنها 31 گرم وزن داد و برای استفاده روزانه کاملاً مناسب است. بندهای سیلیکونی منعطف تعبیه‌شده برای آن 14 سوراخ‌دارند که شما می‌توانید بسته به سایز دور مچ خود در هر یک از آن‌ها ساعت را ثابت کنید. «Bip U» با ساختار ارگونومیک دست مطابق است و در استفاده طولانی‌مدت مشکلی را برای کاربر ایجاد نخواهد کرد.

 

نمایشگر

 

 

ساعت هوشمند امیزفیت مدل Bip U دارای نمایشگر 1.43 اینچی با وضوح تصویر 320x302  مگاپیکسل است که این نمایشگر از نوع TFT LCD است و بسیار جذاب و خیره‌کننده است. این صفحه‌نمایش در زمان تابش نور مستقیم با شدت بالا نیز بدون هیچ مشکلی به فعالیت خود ادامه می‌دهد و یکی از بهترین نمایشگرهایی است که در بین ساعت‌های هوشمند میان رده تا به امروز تولیدشده است. نمایشگر ساعت منحنی است که جذابیت خاصی به شکل آن می‌بخشد و این پنل با استفاده از شیشه گوریلا گلس 3 محافظت‌شده است. همچنین این نمایشگر در برابر صدمات و خط و خش از مقاومت بالایی بهره‌مند‌است که یک ویژگی منحصربه‌فرد محسوب می‌شود.

 

عملکرد

 

 

این ساعت قابلیت اتصال به گوشی هوشمند شما را با استفاده از بلوتوث 5.0 تعبیه‌شده در خود را دارد و با تمامی گوشی‌های هوشمند اعم از گوشی‌های اندرویدی و یا iOS قابلیت سازگاری دارد. برنامه طراحی‌شده برای این ساعت «Zepp» نام دارد که قابلیت‌های زیادی را به کاربر ارائه می‌دهد. این ساعت می‌تواند بالغ‌بر 10 اعلان آخر گوشی شما را به نمایش درآورد که بسیار ویژگی مهمی محسوب می‌شود. شما می‌توانید با استفاده از این ساعت تماس‌های ورودی گوشی هوشمند جفت شده را مشاهده کنید و یا آن‌ها را رد کنید و در صورت اتصال به اینترنت ساعت هوشمند امیزفیت مدل« Bip U» امکان نمایش موقعیت آب‌وهوا را نیز داراست.

 

قابلیت‌ها

 

این ساعت بی‌نظیر ساخت امیزفیت قابلیت ثبت و اندازه‌گیری 60 فعالیت ورزشی مختلف را دارد که بسیار قابلیت بی‌نظیری محسوب می‌شود. همچنین از دیگر ویژگی‌های این ساعت هوشمند امیزفیت مدل «Bip U» می‌توان به قابلیت اندازه‌گیری میزان اکسیژن خون اشاره کرد که بسیار قابلیت منحصربه‌فرد و ویژه‌ای محسوب می‌شود. این گجت هوشمند می‌تواند به‌راحتی میزان گام‌های برداشته‌شده توسط کاربر و مسافت طی شده به همراه میزان کالری سوخته شده را به شما نشان دهد و بدین ترتیب شما می‌توانید بسیار آگاهانه در مسیر تناسب‌اندام خود گام بردارید. یکی از بهترین قابلیت‌های این ساعت اندازه‌گیری ضربان قلب کاربر است که شما می‌توانید این قابلیت را به‌گونه‌ای تنظیم کنید که هر یک دقیقه تا سی دقیقه یک‌بار بتواند ضربان قلب شما را اندازه‌گیری کند و یا کلاً خاموش باشد بدین ترتیب از هدر رفت باتری نیز جلوگیری می‌کند. این ساعت می‌تواند به‌صورت روزانه گزارش کاملی از کیفیت خواب کاربر را نیز ارائه دهد.

 

باتری

 

 

 

برای این ساعت هوشمند بی‌نظیر ساخت امیزفیت یک باتری با ظرفیت 230 میلی‌آمپر تعبیه‌شده است که به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید به‌راحتی با یک‌بار شارژ تا 9 روز بدون نیاز به شارژ مجدد از این ساعت استفاده کنید که بسیار قابلیت بی‌نظیر و منحصربه‌فردی محسوب می‌شود. 0 تا 100 درصد شارژ این ساعت تنها به دو ساعت زمان نیاز دارد که بسیار عالی است.

 

سخن آخر

 

 

 

ساعت هوشمند امیزفیت مدل «Bip U» باقابلیت‌های ویژه و تخصصی خود، وضعیت سلامتی بدن شمارا به‌طور مرتب موردبررسی قرار داده و نتیجه را تجزیه تحلیل می‌کند. این ساعت هوشمند مناسب برای افرادی است که تناسب و سلامت بدنشان اولویت بالایی دارند و به کمک آن می‌توانند لحظه‌به‌لحظه وضعیت جسمانی خود را کنترل کنند.

 

 
نقد و بررسی ساعت هوشمند شیائومی مدل AmazFit Bip U
فقط خریداران این محصول می توانند نقد و بررسی ثبت کنند