بررسی کامل ساعت هوشمند HK8 Pro Max

مشخصات ساعت هوشمند HK8 Pro Max

ساعت هوشمند HK8 Pro Max به تازگی وارد بازار ایران شده است که بخاطر کیفیت بسیار خوب آن بسیاری از کاربران این ساعت را به بهترین ساعت طرح اپل واچ اولترا تشبیه کرده اند در این پست به مشخصات کامل این ساعت می پردازیم.

صفحه نمایش

ساعت HK8 Pro Max تنها ساعت طرح اپل واچ در بازار می باشد که دارای صفحه نمایش از نوع AMOLED است که با داشتن رزولوشن بالای 485*520 کیفیت بسیار عالی را به کاربر ارائه می دهد که شما قادر خواهید بود عکسهای با کیفیت خود را برای پس زمینه این ساعت قرار دهید.

صفحه نمایش ساعت HK8 Pro Max

سنسورها

این ساعت از تمامی سنسورهای سلامتی از جمله شتاب سنج، پایش وضعیت خواب، شمارش ضربان قلب، اندازه گیری فشار خون و ... پشتیبانی میکند و این نکته را نیز میتوان گفت که سنسورهای این ساعت از دقت بسیار بالایی برخوردار است.

قابلیت ها

این ساعت از اکثر حالت های ورزشی پشتیبانی میکند و همچنین بخاطر داشتن گواهی IP68 که این ساعت را در مقابل آب و گرد و غبار محافظت می کند به کاربر این امکان را می دهد ک از این ساعت در هر شرایط آب و هوایی استفاده کند.

قابلیت های ساعت HK8 Pro Max

این ساعت همچنین دارای قطب نمای فعال می باشد.

باتری

ساعت هوشمند HK8 Pro Max دارای یک باتری با ظرفیت 320 میلی آمپر میباشد که کاربر با استفاده عادی میتواند 1 الی 2 روز از این ساعت استفاده کند . شارژر این ساعت نیز از نوع وایرلس است

سیستم عامل

این ساعت از سیستم عامل های اندروید و ios پشتیبانی می کند ، اپلیکیشن مورد نیاز کاربر برای اتصال به این ساعت WearFit Pro می باشد و کاربر با نصب این اپلیکیشن به تعداد بسیار زیادی از واچ فیس ها به صورت رایگاه دسترسی خواهد داشت.

نتیجه گیری

با توجه به تست های انجام شده و همچنین بررسی هایی که روی این ساعت انجام گرفت می توان گفت که این ساعت بهترین مدل طرح اپل واچ اولترا می باشد که تا به امروز وارد بازار شده است.

رنگهای ساعت HK8 Pro Max

این ساعت با دو بسته بندی متفاوت تولید میشود یکی برای بازار آسیا که بیشتر همین پک وارد بازار کشور ما میشود و پک دوم برای بازار اروپا و آمریکا میباشد که روی بسته بندی محصول نیز قید شده برای بازار اروپا و آمریکا که مدل اول با بند سیلیکونی اوشن عرضه میشود و پک دوم با بند مگنتی عرضه میشود و از لحاظ کیفیت و امکانات نیز تفاوت خاصی با یکدیگر ندارند.

در تصویر زیر میتوانید مدل بند ساعت HK8 Pro Max سفارش اروپا و آمریکا را ببینید که تمام مگنتی هست و قابلیت استفاده از دو طرف را دارد و کاربر میتواند از رنگ مشکی و یا بصورت برعکس از رنگ نارنجی استفاده کند.

HK8 Pro Max سفارش آمریکا

 

این ساعت را میتوانید با قیمت بسیار عالی از فروشگاه آیبکس موبایل خریداری کنید.

پیج اینستاگرام : instagram.com/ibexmobile

برای خرید ساعت هوشمند HK8 Pro Max سفارش آسیا اینجا کلیک کنید

برای خرید ساعت هوشمند HK8 Pro Max سفارش اروپا و آمریکا اینجا کلیک کنید

برای دیدن تمام مدلهای ساعت هوشمند موجود در آیبکس موبایل اینجا کلیک کنید

دیدگاه شما چیست؟
دیدگاه ها
  • کاربر میهمان 1402/08/11
    من پیامهایی که برای گوشی میاد رو نمیتونم ببینم.
  • کاربر میهمان 1402/02/01
    چرا هرچه ساعت رو روی زبان فارسی تنظیم میکنم پس از چند دقیقه دوباره خودش اتوماتیک به زبان انگلیسی بر میگرده؟
  • کاربر میهمان 1402/01/20
    من نسخه معمولیش رو خریدم واقعا فوق العاده است حرف نداره
    • کاربر میهمان 1402/01/20
      مرسی بابت نظرتون ، مبارکتون باشه
  • کاربر میهمان 1402/01/20
    قیمت
    • کاربر میهمان 1402/01/20
      آخر همین پست لینک خرید محصول درج شده میتونید به صفحه محصول مراجعه کنید و قیمت لحظه ای محصول را ببینید