هدفون بی سیم نوکیا مدل E3102

Nokia Essential True Wireless Earphones E3102
(ضروری)
  • وضعیت: در انبار موجود نیست
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
نا موجود

هدفون بی سیم نوکیا مدل E3102

توضیحات

برند نوکیا در حال حاضر مجوز چندین شریک را دارد. این هدست با فناوری RichGo چینی همکاری کرده است که در حال حاضر دامنه هدفون آن با هدفون های جدید Nokia Wireless Essential True Wireless E3102 در حال گسترش است.

هدست های نوکیا از RichGo Technology به طور گسترده تری در چین و سایر بازارهای آسیا موجود است ، اما همچنین با HMD Global ، تولید و فروش تلفن های نوکیا ، همکاری کرده است. از طریق HMD ، برخی از هدفون های RichGon به بازار جهانی گسترده تری از جمله اروپا رسیده اند. بیشتر هدست های HMD که با مارک نوکیا به فروش می رسند توسط تولیدکنندگان دیگر تولید می شوند.

بنابراین ، وضعیت کمی نامشخص است ، زیرا هدفون های مختلف نوکیا از چندین بازار مختلف آمده و به طور کلی دامنه محصول فعلی به بیش از ده مدل مختلف هدست رسیده است.

 

بزرگترین ویژگی هدفون بی سیم نوکیا Essential True E3102 جدید ، صفحه نمایش LED با تعدادی در جعبه شارژ است که شارژ باتری باقیمانده را نشان می دهد.

در غیر این صورت ، هدفون ها به عناصر بلندگوی دینامیکی با قطر ۱۳ میلی متر و شاخه های گوش مجهز شده اند. قدرت بلندگوها به ۵ میلی وات می رسد.

هدست بی سیم نوکیا Essential True E3102 - موجود است.

 

برای هدفون سه گزینه رنگی وجود دارد: سیاه ، سفید و نارنجی. هدفون از نظر دوام دارای استاندارد IP44 است بنابراین باید در برابر پاشش آب مقاوم باشد. وزن این گوشی تک حدود ۳٫۶ گرم و جعبه شارژ آن ۳۰ گرم است. سه اندازه پلاگین مختلف گنجانده شده است.

هر گوشی دارای یک باتری ۴۰ میلی متر و یک باتری ۳۵۰ میلی متر در جعبه شارژ است. زمان پخش موسیقی با هدفون ۵ ساعت و همراه با جعبه شارژ ۲۰ ساعت است. کیف شارژ از طریق اتصال USB-C قابل شارژ است و شارژ کامل هدفون و جعبه شارژ از ابتدا حدود ۲ ساعت طول می کشد.

این گوشی با هدفون جدید پشتیبانی می شود ، دارای اتصال بلوتوث ۵٫۱ امیدوارکننده با برد ۱۰ متر و فقط یک کدک SBC سنتی است. برای یادآوری نه دستگاه جفت شده از این هدست نیز یاد شده است. به عنوان مثال برای دستیار Google و Apple Sir نیز کنترل لمسی و پشتیبانی وجود دارد.

 

نقد و بررسی هدفون بی سیم نوکیا مدل E3102
فقط خریداران این محصول می توانند نقد و بررسی ثبت کنند