مچ بند هوشمندAmazFit Band 5 با قابلیت پایش اکسیژن خون معرفی شد

یکی از زیرمجموعه های شیائومی، هوآمی به تازگی از مچ بند هوشمند جدید خودش با نام AmazFit Band 5 رونمایی کرد. از قابلیت های مهم این محصول که توجه افراد علاقه مند به تکنولوژی را نیز به خود جلب کرده قابلیت پایش میزان اکسیژن خون و پشتیبانی از الکسا آمازون می باشد.

AmazFit Band 5 دارای ویژگی های دیگری نیز می باشد که میتوان به سیستم اندازه گیری ضربان قلب و سیستم پایش خواب و همچنین مانیتورینگ سلامت بدن دز زمان قاعدگی و پایش میزان استرس کاربر اشاره کرد.

این مچ بند هوشمند دارای یک صفحه نمایش آمولد با اندازه 1.1 اینچی می باشد که رزولوشن تصویر در این نمایشگر 126×294 پیکسل می باشد. AmazFit Band 5 از لحاظ ظاهری شباهت بسیار زیادی به مچ بند هوشمند شیائومی یعنی می بند 5 دارد و همانند دیگر مچ بند های شیائومی دارای تعداد بسیاری واچ فیس زیبا و متنوع است.

یکی از قابلیت هایی که این مچ بند جدید را نسبت به می بند5 متمایز می کند همین حسگر SpO2 است که وظیفه پایش میزان اکسیژن خون را بر عهده دارد که پیش از این در هفته گذشته اپل این قابلیت را در اپل واچ سری 6 رونمایی کرد.

Amazfit Band 5

 

« فروش ویژه هندزفری های بی سیم شیائومی »

مچ بند هوشمند AmazFit Band 5 دارای قابلیت های ورزشی فراوانی از جمله پشتیبانی از ورزش های تنفسی و همچنین 11 ورزش مختلف می باشد و همچنین پشتیبانی این مچ بند هوشمند از الکسا آمازون یکی از مهمترین ویژگی هایی است که این مچ بند را نسبت به می بند5 در جایگاه بالاتری قرار می دهد که کاربر با استفاده از این ویژگی می تواند با فرمان های صوتی برخی تنظیمات آن نظیر هشدار ها و تایمر ها را انجام دهد.

این مچ بند هوشمند دارای استاندارد ATM 5 می باشد که این استاندارد مقاوت این مچ بند در برابر نفوذ آب را تایید می کند. و همچنین این مچ بند قابلیت کنترل دوربین گوشی و موسیقی را نیز دارد که کاربر با استفاده از این مچ بند می تواند پخش موزیک دستگاه خود را کنترل کند و همچنین برای عکاسی با گوشی می تواند از این مچ بند کمک بگیرد.

مچ بند هوشمند AmazFit Band 5 دارای یک باتری 125 میلی آمپر ساعتی می باشد که طبق گفته شرکت سازنده این مچ بند می تواند تا 15 روز بدون نیاز به شارژ مجدد دوام بیاره که میتوان گفت تقریبا شبیه داداش دوقولوی خودش یعنی می بند 5 است.

این مچ بند از تاریخ 31/06/99 مصادف با 21 سپتامبر با قیمت 45 دلار از طریق فروشگاه آمازون در دسترس عموم مردم قرار می گیرد.

شیائومی از زمان معرفی اولین مچ بند هوشمند خود با توجه بهمقرون به صرفه بودن آن جز پرفروش ترین ها بوده و با معرفی نسل های بعدی مچ بند خود نیز موفق بوده است و محبوبیت زیادی را در بین کاربران کسب کرد و اما حالا باید دید با توجه به تنوع زیاد این گجت های هوشمند باز هم از این مچ بند هوشمند جدید استقبال گرمی می شود یا خیر.

این روزها مچ بند‌های هوشمند طرفداران بسیاری پیدا کرده است و حالا باید ببینیم با تنوعی که این گجت‌‌های پوشیدنی در بازار دارند، کاربران از مچ بند هوشمند جدید هوآمی استقبال می‌کنند یا خیر. شیائومی از جمله شرکت‌هایی است که در بازار گجت‌های پوشیدنی توانسته با ارائه محصولاتی مقرون به صرفه، حرفی برای گفتن داشته باشد و حالا باید ببینیم ادامه این مسیر را چگونه طی خواهد کرد.

از این که نظرات خودتون رو با ما به اشتراک میزارید بسیار سپاسگذاریم.

مطالب دیگر :

 چطوری از هک شدن گوشیمون جلوگیری کنیم؟

بهترین روش های دانلود از یوتیوب

گوشی سامسونگ ویتنام بخریم یا هند ؟

تفاوت پک گلوبال با هند در گوشی های شیائومی

 

دیدگاه شما چیست؟