OPPO Reno 4 SE با پشتیبانی از فناوری 5G رسما معرفی شد

شرکت OPPO روز گذشته از سری جدید گوشیهای سری Reno رونمایی کرد. این گوشی که پنجمین گوشی از سریرینو4 می باشد ، سری های قبلی رینو4 از پردازنده های ساخت شرکت کوآلکام  بهره می بردند اما بر خلاف آنها در OPPO Reno 4 SE چیپست های ساخت مدیاتک وظیفه پردازش داده ها را بر عهده گرفته است که این گوشی میانرده زیبا با قیمت مناسبی که دارد از شبکه 5G هم پشتیبانی می کند.

طراحی

این گوشی همانند دیگر گوشی های شرکت اوپو از طراحی زیبا و بی نظیری برخوردار است. در قاب پشتی این گوشی 3 دوربین قرار دارد که در کنار فلش یک ماژول مربعی را تشکیل می دهند که این تکیب زیبایی خوبی را به گوشی بخشیده است. ضخامت گوشی OPPO Reno 4 SE حدود 7.85 میلی متر است که در بین گوشی های میانرده بسیار خوش درخشیده است. این گوشی 160.5 میلی متر طول و همچنین 73.9 میلی متر عرض دارد که با این ابعاد و یک باتری 4300 میلی آمپر ساعتی وزن 169 گرمی اون واقعا مناسب است. این گوشی جدید اوپو در رنگهای مشکی ، سفید و آبی تولید می شود.

OPPO Reno 4SE

« تلویزیون شیائومی ارزان تر از همه جا »

نمایشگر

OPPO Reno 4SE دارای یک صفحه نمایش آمولد به اندازه ی 6.43 اینچ است که وضوح تصویر 2400×1080 پیکسل دارد که این صفحه نمایش تقریبا 91 درصد قاب جلویی گوشی را پوشانده است که سنسور اثر انگشت را نیز در خود جای داده است و همچنین در گوشه ی بالای نمایشگر در سمت چپ یک ناچ حفره ای قرار دارد که یک دوربین سلفی با سنسور 32 مگاپیکسلی در آن قرار دارد که از لرزشگیر دیجیتال به عنوان یکی از قابلیت های این دوربین می توان اشاره کرد.

دوربین

همانطور که در ابتدای این مقاله توضیح دادیم این گوشی دارای 3 دوربین با یک  ماژول مربعی شکل است که دوربین اصلی آن 48 مگاپیکسل است که این دوربین قابلیت فیلمبرداری 4K را با سرعت 30 فریم در ثانیه دارد که برای یک گوشی میانرده بسیار عالیست. OPPO Reno 4SE همچنین دارای یک دوربین 8 مگاپیکسلی دیگر از نوع الترا واید نیز می باشد و در آخر نیز دارای یک دوربیم ماکرو با سنسور 2 مگاپیکسلی است.

OPPO Reno 4SE

« فروش ویژه گوشی های شیائومی »

سخت افزار

اوپو رینو 4 اس ای دارای چیپست Dimensity 720 مدیاتک است که از دو هسته بزرگ 2 گیگاهرتز Cortec-A76 و همچنین 6 هسته کوچک 2 گیگاهرتزی Cortex-A55 تشکیل شده است. بخش گرافیک در این گوشی بر عهده Mali-G57 می باشد. این گوشی در ئو نسخه 128 و 256 گیگابایت به همراه 8 گیگابایت رم روانه بازار خواهد شد. OPPO Reno 4SE همچنین از آخرین نسخه اندرویید یعنی اندروید 10 با رابط کاربری  ColorOSبهره می برد.

باتری

ظرفیت باتری گوشی OPPO Reno 4SE معدل 4300 میلی آمپر ساعت است که آن را مدیون دو باتری 2150 میلی آمپرساعتی است. این گوشی میانرده ی اوپو همچنین از شارژ سریع 65 واتی با فناوری Super VOOC 2.0 نیز پشتیبانی می کند که قادر است گوشی را در مدت زمان 37 دقیقه کامل شارژ کند.

 

قیمت و زمان عرضه

اوپو برای میانرده جدید خود در نسخه پایه 128 گیگابایتی 2499 یوان چین تعیین کرده است که با نرخ تبدیل روز حدود 367 دلار می شود و برای نسخه 256 گیگابایتی 2799 یوان که در صورت تبدیل نرخ ارز تقریبا 411 دلار برای خریدار هزینه دارد. این گوشی در تاریخ چهارم مهرماه آماده حضور در بازار چین می باشد.

 

نظرات خودتون در مورد گوشی جدید اوپو را با ما به اشتراک بزارید.

 

مطالب دیگر :

آیا فولکس واگن برند بوگاتی را میفروشد ؟

کدام پارت نامبر آیفون بهتر است ؟

دلیل گران بودن پک ویتنام در گوشی های سامسونگ چیست ؟

مچ بند جدید هوآمی با قابلیت پایش میزان اکسیژن خون معرفی شد

دیدگاه شما چیست؟