گوشی ردمی K30S با نمایشگر 144 هرتزی و اسنپدراگون 865 رونمایی شد

ردمی که یکی از بزرگترین و البته موفق ترین زیرمجموعه های کمپانی شیائومی است به تازگی از گوشی جدید خودش با نام Redmi K30S رونمایی کرد ، این گوشی که یکی از قویترین پردازنده های حال حاضر موبایل را دارد از لحاظ طراحی ظاهری می توان گفت همان گوشی Mi 10 T شیائومی است ، این گوشی دارای دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی است و همچنین از یک صفحه نمایش 6.67 اینچی با نرخ بازسازی 144 هرتز بهره می برد.

K30S Display

همانطور که گفتیم این گوشی شباهت زیادی با گوشی Mi 10 T دارد ولی تفاوت آن در میزان حافظه داخلی آن و همچنین مقدار رم دیده می شود ، Redmi K30S در دو نسخه 128 و 256 گیگابایت به همراه 8 گیگابایت به بازار عرضه خواهد شد که متاسفانه هیچ کدام از نسخه های این گوشی از حافظه جانبی پشتیبانی نمی کند.

از آنجا که ردمی از صفحه نمایش LCD برای این گوشی استفاده کرده و امکان استفاده از حسگر اثر انگشت در نمایشگرهای LCD ممکن نیست به همین خاطر این کمپانی تصمیم گرفته تا حسگر اثر انگشت گوشی K30S را به لبه ی کناری منتقل کند. ردمی از یک ناچ حفره ای در بالای نمایشگر در گوشه ی سمت چپ برای دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی این گوشی استفاده کرده است ، این صفحه نمایشگر دارای نسبت تصویر 20:9 می باشد که مناسب ترین گزینه برای یک گوشی است و همچنین دارای رزولوشن FHD+ است که هم این صفحه نمایش و هم قاب پشتی گوشی هر دو بوسیله گوریلا گلس 5 محافظت می شود.

Redmi K30s

گوشی ردمی K30S در قاب پشتی خود شامل سه دوربین است که دوربین اصلی آن 64 مگاپیکسل می باشد و در کنار دوربین اصلی یک دوربین التراواید 13 مگاپیکسلی و همچنین یک دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی قرار دارد. این گوشی انرژی مورد نیاز خودش را از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی می گیرد که همراه آن یک شارژر سریع 33 واتی نیز عرضه می شود. این گوشی علاوه بر پشتیبانی از نسخه 6 وای فای و نسخه 5 بلوتوث از شبکه 5G نیز پشتیبانی می کند که به یکی از مناسب ترین گزینه های خرید برای هر کاربری تبدیل خواهد شد.

K30S Camera

کاربرانی که قصد خرید این محصول کمپانی ردمی را دارند می توانند این گوشی را در دو رنگ مشکی و نقره ای سفارش دهند. ردمی K30S در نسخه پایه یعنی 128 گیگابایت و 8 گیگابایت رم قیمت برابر با 390 دلار دارد که واقعا قیمت خوبی برای یک گوشی با این سخت افزار قدرتمند به حساب می آید ، الته اگر قصد خرید نسخه 256 گیگابایت این گوشی را داشته باشید باید حدود 415 دلار هزینه کنید. این گوشی از اواخر همین ماه به بازار عرضه خواهد شد.

اگر قصد خرید محصولات شیائومی را دارید می توانید از سایت آیبکس موبایل با قیمت مناسب خریداری کنید ، تمامی محصولات سایت آیبکس موبایل دارای 7 روز ضمانت بازگشت وجه می باشد و همچنین تمام گوشی های موجود در سایت رجیستر شده و دارای 18 ماه گارانتی شرکتی می باشند.

 

لیست قیمت گوشیهای شیائومی

لیست قیمت گوشیهای سامسونگ

لیست قیمت گوشیهای هوآوی

لیست قیمت گوشیهای آنر

لیست قیمت هندزفری بی سیم

لیست قیمت گجت های هوشمند

 

مطالب آموزشی :

چرا بسته اینترنت ما زود تموم میشه ؟

آیا استفاده از وای فای باعث ایجاد سرطان میشود؟

چطوری بفهمیم گوشیمون ویروسی شده ؟

چطوری بفهمیم شخصی در واتس اپ ما را بلاک کرده ؟

ترفندهای جالب و کاربردی تلگرام

ترفندهای جالب و کاربردی واتس اپ

راه درآمد میلیونی از یوتیوب

چطوری گوشی اندرویدی را روت کنیم ؟

چطوری از داغ شدن گوشی جلوگیری کنیم ؟

تفاوت پک هند و ویتنام در گوشی های سامسونگ

تفاوت پک هند و گلوبال در گوشیهای شیائومی

چرا کابل شارژ آیفون زود خراب میشه ؟

 

دیدگاه شما چیست؟