بهترین ساعت های هوشمند 1 الی 2 میلیون

بهترین ساعت های هوشمند 1 الی 2 میلیون ( بهار 1402 ) :

این روزها خرید یک ساعت هوشمند کاربردی از نیازهای هر کاربری می باشد و با توجه به تنوع بسیار بالای ساعت های هوشمند در بازار انتخاب یک ساعت هوشمند که از همه نظر عالی باشد کار بسیار دشواری است.

در این مقاله میخواهیم چند مورد از بهترین ساعت های هوشمند رنج قیمتی 1 الی 2 میلیون را به شما عزیزان معرفی کنیم.

1-Telzeal T-Sport

ساعت T-Sport از برند Telzeal که تحت لیسانس آلمان می باشد یکی از بهترین گزینه ها می باشد ، این ساعت صفحه نمایشی 1.5 اینچی دارد که حاشیه بسیار کمی دارد. این ساعت از تمام حالت های ورزشی پر کاربرد پشتیبانی می کند و همچنین دارای سنسورهای اندازه گیری ضربان قلب، پایش خواب، اکسیژن خون، فشار خون و ... می باشد. سنسورها در این ساعت از دقت بسیار خوبی برخوردار هستند.

مهمترین قابلیت ساعت T-Sport داشتن اسپیکر و میکروفون است که به کاربر امکان مکالمه از طریق ساعت را می دهد ، البته از اسپیکر ساعت فقط برای مکالمه استفاده نمی شود و می توانید موزیک دلخواه خود را پخش کنید و لذت ببرید. این ساعت همچنین دارای گواهی IP68 می باشد که این ساعت را در مقابل آب و گرد و غبار محافظت می کند.

ساعت Telzeal T-Sport از زبان فارسی برای نمایش اعلان ها و همچنین برای منو پشتیبانی می کند و زبان فارسی را بسیار واضح با فونت بسیار زیبایی نمایش می دهد. این ساعت با بند فلزی در دو رنگ مشکی و نقره ای عرضه شده است و در جعبه ساعت بجز شارژر و دفترچه راهنما یک عدد بند سیلیکونی طرح چرم قرار دارد. این ساعت در استفاده عادی 1 الی 2 روز شارژ نگه می دارد.

برای خرید این ساعت اینجا کلیک کنید

 

2-GreenLion Infinite GNSW05

برند GreenLion در 1 سال گذشته با عرضه محصولات متنوع و باکیفیت محبوبیت بسیار بالایی در بازار بدست آورده است و ما میخواییم یکی از محصولات زیبا و باکیفیت این برند یعنی ساعت GreenLion Infinite را به شما معرفی کنیم.

این ساعت از یک صفحه نمایش 1.32 اینچی از نوع TFT LCD بهره می برد که کیفیت بسیار بالایی دارد و رنگها را به خوبی نمایش میدهد و همچنین دارای گواهی IP68 است و می توان گفت در مقابل گرد و غبار و آب می تواند مقاومت کند. بندی که همراه این ساعت عرضه شده است یک بند سیلیکونی بسیار شیک است ک هنگام استفاده از آن هیچگونه حساسیتی نسبت به آن نخواهید داشت.

این ساعت از سنسورهای ورزشی و سلامتی بهره می برد و همچنین قابلیت مکالمه و پخش موزیک نیز دارد که با وجود داشتن 128 مگابایت حافظه داخلی به کاربر این امکان را می دهد که تعدادی موزیک دلخواه خود را در حافظه ساعت ذخیره کرده و در صورت نیاز بدون اتصال ساعت به گوشی آن موزیکها را پخش کند. ساعت گرین لاین Infinite کاملا از زبان فارسی برای نوتیفیکیشن ها و منو پشتیبانی می کند. این ساعت حدود 2الی3 روز شارژ نگه می دارد.

برای خرید این ساعت اینجا کلیک کنید

3-IMILAB W02

آیمیلب یکی از زیرمجموعه های شیائومی است ، محصولات این برند نیز محبوبیت بالایی در بازار دارند. ساعت IMILAB W02 جدیدترین محصول ایت شرکت است که طراحی آن نسبت به مدلهای قبل متفاوت بوده و شباهت زیادی به اپل واچ سری 8 دارد. این ساعت دارای یک صفحه نمایش 1.85 اینچی HD می باشد و همانند دو مورد قبل در مقابل گرد و غبار و آب می تواند مقابله کند.

ساعت W02 از تمام حالت های ورزشی پشتیبانی می کند و همچنین دارای سنسورهای شمارش ضربان قلب، پایش وضعیت خواب و ... می باشد. این ساعت نیز از زبان فارسی در منو و نوتیفیکیشن پشتیبانی میکند ولی متاسفانه فونتی ک مورد استفاده قرار گرفته جالب نیست و فارسی را با وضوح کمی نمایش می دهد. این ساعت با داشتن باتری 280 میلی آمپر ساعتی شما را تا 2 روز از شارژ مجدد بی نیاز می کند.

برای خرید این ساعت اینجا کلیک کنید

4-GreenLion Adventure

اگر به دنبال یک ساعت اسپرت و بسیار شیک هستید بهترین گزینه برای شما ساعت Adventure از برند Green Lion میباشد. این ساعت یک صفحه نمایش 1.44 اینچی از نوع TFT دارد که به لطف گواهی IP68 در مقابل آب و گرد و غبار مقاومت می کند. این ساعت هرچند صفحه نمایش بزرگیی دارد به لطف باتری 380 میلی آمپری که درون آن تعبیه شده است حداقل  2 روز به کاربر شارژدهی می دهد.

این ساعت از حالت های ورزشی مختلف پشتیبانی می کند و همچنین تمامی سنسورهای سلامتی را دارد و همچنین کاربر می تواند از طریق خود ساعت مکالمه انجام دهد و یا کنترل موزیک را انجام دهد.

برای خرید این ساعت اینجا کلیک کنید

 

امیدوارم که این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد

لطفا نظرات خودتون رو زیر همین پست برای ما به اشتراک بزارید.

 

دیدگاه شما چیست؟