بررسی تخصصی گوشی سامسونگ Galaxy A11

سامسونگ گوشی Galaxy A11 را به عنوان یک گوشی اقتصادی در سال 2020 روانه بازار کرد ، این گوشی دارای یک پردازنده 8 هسته ای و همچنین یک صفحه نمایش 6.4 اینچی می باشد درواقع این گوشی نسل جدید Galaxy A10s می باشد که با تغییرات اندکی نسبت به آن عرضه شده است. در این مقاله می خواهیم به بررسی گوشی سامسونگ Galaxy A11 بپردازیم پس اگر قصد خرید این گوشی را دارید تا انتهای این مقاله با ایبکس موبایل همراه باشید.

خرید A11

جعبه گشایی و محتویات آن

این گوشی اقتصادی سامسونگ نیز همانند دیگر برادران خودش یه جعبه سفید دارد که نام آن بر روی جعبه نوشته شده است ، داخل این جعبه ابتدا خود گوشی و به همراه آن شارژر 15 واتی ، کابل USB ، یک بک کاور ژله ای ساده  به همراه چند برچسب و دفترچه راهنما و همچنین سوزن سیمکارت هاقرار دارد.

طراحی و کیفیت ساخت

طراحی این گوشی نسبت به دیگر گوشی های ارزان قیمت سامسونگ تغییری نداشته و دقیقا مانند دیگر برادران خود می باشد و دوربین ها در قاب پشتی بصورت عمودی قرار گرفته اند و صفحه نمایش آن دارای یک ناچ حفره ای در گوشی سمت چپ بالای نمایشگر است که محل دوربین سلفی می باشد که طراحی شبیه به یک میانرده شده است.

صفحه نمایش این گوشی حدود 81.6 درصد از قاب جلویی را پوشانده است که برای یک گوشی اقتصادی بسیار عالی به نظر می رسد. اکثر بخش های این گوشی از پلاستیک ساخته شده است و جلوی آن نیز از جنس شیشه است. وزن Galaxy A11 تقریبا 177 گرم است که تقریبا وزن معقولی به نظر می رسد.

طراحی گلکسی A11

« فروش ویژه گجت های هوشمند »

سامسونگ این گوشی اقتصادی خود را نیز با همان چینش همیشگی دکمه ها تولید کرده است که در سمت راست دکمه پاور به همراه دکمه های ولم صدا قرار دارد و در سمت چپ نیز اسلات سیمکارت ها به همراه کارت حافظه قرار دارد. این گوشی از درگاه جک 3.5 میلی متری نیز پشتیبانی می کند که باعث می شود هنگام استفاده از هدفون به مشکل نخورید. Galaxy A11 از درگاه شارژ Type C نیز پشتیبانی می کند که این ویژگی در کمتر گوشی پایین رده ای یافت می شود. استفاده از پورت تایپ C در این گوشی باعث شده تا انتقال داده ها با سرعت بالاتری انجام شود. اسپیکر این گوشی نیز در لبه ی پایینی و در کنار درگاه شارژ قرار دارد.

این گوشی در چهار رنگ مشکی ، سفید ، آبی و قرمز به بازار عرضه شده است و به عنوان یک گوشی پایین رده بسیار خوب عمل می کند و حتی در حد یک میانرده است و می تواند تمام نیاز های روزمره ی کاربر را انجام دهد. گلکسی A11 از استاندارد های IP پشتیبانی نمی کند که بدین معناست شما نمی توانید در زیر آب از آن استفاده کنید و هنگام استفاده از آن باید مراقب باشید که با آی تماس پیدا نکند.

صفحه نمایش

سامسونگ برای گوشی Galaxy A11 یک صفحه نمایش بزرگ 6.4 اینچی در نظر گرفته است که این صفحه نمایش از نوع PLS TFT است و رزولوشن آن 1560 در 720 پیکسل است و دارای تراکم 268 پیکسل در هر اینچ است هرچند سامسونگ می توانست از تراکم بالاتری برای صفحه نمایش این گوشی استفاده کند ولی نسبت به قیمت آن صفحه نمایش نسبتا خوبی است. این صفحه نمایش همانطور که گفتیم حدود 81.6 درصد از قاب جلویی گوشی را گرفته است و با قرار دادن ناچ حفره ای دوربین سلفی در بالای نمایشگر سمت چپ مزاحمت این ناچ را به حداقل رسانده است اما هنوز گوشی هایی که دوربین پاپ آپ دارند لذت بهتری هنگام کار با صفحه نمایش به کاربر می دهند.

صفحه نمایش A11

سامسونگ دیگر صفحه نمایش های آمولد خود را در پایین رده ها به کار نمی برد و آنها را بیشتر برای میانرده ها و پرچمداران خود مورد استفاده قرار می دهد ، صفحه نمایش های TFT کیفیت کمتری نسبت به صفحه نمایش های آمولد دارند که با توجه به قیمت کمتر آنها این موضوع عادی است. با توجه به اینکه این نوع صفحه نمایش ها نمی تواند میزبان حسگر اثر انگشت باشند پس سامسونگ حسگر اثر انگست این گوشی را نیز در قاب پشتی قرار داده است که به نسبت حسگرهای اثر انگشت زیر صفحه نمایش سرعت نسبتا بهتری دارند و سریع تر اثر انگشت کاربر را شناسایی می کنند.

سخت افزار و نرم افزار

همانطور که در ابتدای مقاله گفته شد Galaxy A11 دارای یک پردازنده 8 هسته است ، این گوشی با حافظه داخلی 32 گیگابایت و با رم 2 و 3 گیگابایت روانه بازار شده است ، اگر حافظه ان برایتان کم است اصلا نگران این موضوع نباشید چون می توانید از کارت حافظه جانبی تا 512 گیگابایت استفاده کنید. همانطور که از قیمت گوشی معلوم است این گوشی یکی از گوشی های پایین رده سامسونگ است و نباید انتظار یک میانرده را داشته باشیم چون نمی تواند در حد یک میانرده قدرتمند باشد و بازی های سنگین را به خوبی اجرا کند ف این گوشی بیشتر برای انجام کارهای معمولی روزانه ، وبگردی و ... مناسب است.

سامسونگ نسخه 10 اندروید را بصورت پیشفرض بر روی این گوشی قرار داده است که به همراه رابط کاربری One UI 2 امکانات نرم افزاری فراوانی را در اختیار کاربر می گذارد و تمام دستورات کاربر را با سرعت بالاتر نسبت به نسخه های قبل انجام می دهد. اگر به طور کلی بخواهیم در نظر بگیریم سخت فزار و نرم افزار این گوشی نسبت به قیمت گوشی عالیست و تمام کارهای روزمره شما را بخوبی انجام می دهد.

دوربین

سامسونگ در قاب پشتی Galaxy A11 از سه دوربین استفاده کرده است که دوربین اصلی آن 13 مگاپیکسلی از نوع عریض است و یک دوربین 5 مگاپیکسلی فوق عریض نیز برای گرفتن عکسهایی با زاویه دید بیشتر قرار داده است و در آخر نیز یک دوربین 2 مگاپیکسلی برای تشخیص عمق بکار گرفته است که باعث می شود عکس های پرتره بهتری بگیرید. دوربین های این گوشی کیفیت بهتری از دیگر گوشی های پایین رده دارند و کیفیت تصویر ثبت شده با آن خوب است و همچنین نمایش رنگها نیز راضی کننده است و همچنین با دوربین این گوشی بصورت پاناروما و HDR تصویربرداری کنید.

دوربین A11

« فروش ویژه پاوربانک شیائومی »

سامسونگ برای این گوشی خود یک دوربین 8 مگاپیکسلی نیز در نظر گرفته است که وضوح تصویر متوسط دارد و تصاویر ثبت شده با این دوربین می تواند رضایت کاربر را به عنوان یک گوشی پایین رده جلب کند. این دوربین همچنین میتواند با کیفیت 1080 پیکسل با سرعت 30 فریم در ثانیه فیلمبرداری کند.

باتری

سامسونگ Galaxy A11 از یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی از نوع لیتیوم پلیمری تغذیه می کند سامسونگ اطلاعات خاصی در مورد میزان شارژدهی این گوشی ارائه نداده است اما با توجه به رزولوشن پایین صفحه نمایش و سخت افزار نسبتا سبک می توان پیش بینی کرده که به طور معمولی این گوشی بیشتر از یک روز شما را از شارژ مجدد بی نیاز می کند.

این گوشی از یک شارژر 15 واتی پشتیبانی می کند که برای شارژ کردن گوشی از صفر تا صد درصد تقریبا 80 دقیقه زمان نیاز است.

بررسی تخصصی توسط : آقای شکوری

نتیجه گیری

اگر به دنبال یک گوشی بسیار خوب برای انجام تمام کارهای روزمره خود میگردید که قیمت مناسبی نیز داشته باشد بدون شک Galaxy A11 می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. این گوشی طراحی زیبایی دارد و شارژدهی بالایی دارد که یکی از مهمترین دغدغه های هر کاربری را حل می کند و همچنین دوربین آن نسبت به همرده ها کیفیت بهتری دارد ، استفاده از درگاه تایپ سی در این گوشی آن را با دیگر گوشی های پایین رده متمایز کرده است.

اگر قصد خرید این محصول را دارید می توانید آن را رجیستر شده با 18 ماه گارانتی و با قیمت بسیار عالی از فروشگاه آیبکس موبایل خریداری کنید و درب منزل خود تحویل بگیرید.

خرید A11

از اینکه تا انتهای این مقاله با ایبکس موبایل همراه بودید بسیار سپاسگذاریم.

 

لیست قیمت محصولات در فروشگاه آیبکس موبایل :

لیست قیمت گوشیهای شیائومی

لیست قیمت گوشی های سامسونگ

لیست قیمت گوشی های هوآوی

لیست قیمت گوشی های آنر

لیست قیمت هندزفری های بی سیم

 

مطالب آموزشی :

آیا استفاده از وای فای موجب سرطان می شود ؟

چطوری بفهمیم شخصی ما را در واتس اپ بلاک کرده ؟

چطوری از یوتیوب درآمد کنیم ؟

ترفندهای جالب و کاربردی تلگرام

ترفندهای جالب و کاربردی واتس اپ

چطوری از داغ شدن گوشیمون جلوگیری کنیم ؟

بهترین روش های دانلود از یوتیوب

گوشی سامسونگ ویتنام و هند چه تفاوتی داره ؟

تفاوت پک گلوبال و هند در گوشی های شیائومی

چطوری از هک شدن گوشیمون جلوگیری کنیم ؟

دیدگاه شما چیست؟