بررسی تخصصی گوشی اپل iPhone 11 Pro Max

کمپانی اپل که یکی از بهترین شرکت ها در زمینه طراحی و ساخت لوازم الکترونیک بخصوص در بخش گوشی های هوشمند است هر ساله با معرفی سری جدید گوشی های خود دنیا را شگفت زده می کند که سود بسیار خوبی هم از فروش همین گوشی ها بدست می آورد. شرکت اپل همواره در حال نوآوری است و هیچگاه به سمت تولید کالاهای بی کاربرد نرفته است.

اپل هر ساله مدل جدیدی از آیفون های خود را معرفی می کند که این سری نوبت گوشی های جدیدش یعنی سری آیفون 11 هستیم که در سه مدل آیفون 11 ، 11pro و 11pro Max است که انقلابی در صنعت موبایل ایجاد کند. در این مقاله قصد داریم به بررسی تخصصی پرچمدار جدید شرکت اپل یعنی آیفون 11 پرو و 11 پرو مکس بپردازیم. اگر قصد خرید این گوشی را دارید تا انتهای این مقاله با آیبکس موبایل همراه باشید.

kharid mahsol

طراحی و کیفیت ساخت

اپل در ابتدا گوشی های خود را با جنس فلز روانه بازار می کرد ولی در سالهای اخیر با ترکیب شیشه و فلز در گوشی های خود زیبایی بیشتر را به گوشی های خود آورده است ، اپل برای ساخت آیفون 11 پرو و 11 پرو مکس از شیشه برای پشت و جلوی گوشی و همچنین از فولاد ضد زنگ برای فریم آن استفاده کرده است.

iphone 11 pro max design

« ساعت های هوشمند با کمترین قیمت »

آیفون 11 که ابعاد کوچکتری دارد تقریبا 188 گرم وزن دارد در حالی که برادر بزرگش وزنی معادل 226 گرم دارد. اپل این سری از آیفون های خود را نیز در مدل دو سیمکارت نیز ارائه می دهد که بستگی به پارت نامبر کشور سفارش دهنده دارد.

طراحی ماژول دوربین در قاب پشتی نسبت به نسل قبل کاملا متفاوت بوده به شکل مربعی درآمده است که سه لنز دوربین به همراه فلش LED در آن قرار دارند.

صفحه نمایش

اپل تا زمانی که استیوجابز زنده بود به هیچ وجه اعتقادی به گوشی هایی با اندازه بزرگ نداشت ولی بعد از مرگ آن مرحوم ، تیم کوک تصمیم گرفت اپل را نیز وارد بازار فبلت ها کند و گوی میدان را از رقیبان خود در این بازار بگیرد و با ارائه آیفون 6 پلاس حضور خود را در بازار فبلت ها شروع کرد تا جایی که الان پرچمدار جدیدش یعنی آیفون 11 صفحه نمایش 5.8 اینچی و آیفون 11 پرو مکس صفحه نمایش 6.5 اینچی دارد.

iphone 11 pro max display

هر دوی این گوشی ها صفحه نمایش فوق العاده با کیفیت سوپر رتینا دارند که دارای کیفیت بسیار عالی هستند ولی اگر بین این دو پرچمدار صفحه نمایش با رزولوشن بالاتری می خواهید بهتر است به سراغ آیفون 11 پرو مکس بروید. تکنولوژی های بکار رفته در صفحه نمایش سوپر رتینا باعث می شود تا جزئیات و رنگ تصاویر را کاملا واضح و دقیق نشان دهد.

سخت افزار

اپل همواره با معرفی گوشی هایی که از سخت افزاری کمتر از رقبا ولی عملکردی بهتر دارند مشهور است و این بار پرچمداران جدید خود را با چیپست فوق العاده سریع و قوی Apple A13 Bionic به همراه 4 گیگابایت رم روانه بازار کرده است که با گوشی های دیگر شرکت ها که رم 16 گیگابایتی دارند رقابت می کند. چیپست آیفون های جدید شامل یک پردازنده 6 هسته ای و همچنین از یک پردازنده ی گرافیکی 4 هسته ای است و در سه مدل حافظه داخلی 64 ، 256 و 512 گیگابایت روانه بازار شده اند.

آیفون 11 پرو و 11 پرو مکس با این پردازنده قدرتمند تمام دستورات شما را بدون کم و کاستی انجام می دهند و جز یکی از سریع ترین پردازنده های موجود در بین گوشی هاست. تمام بازی های سنگین به راحتی بر روی این گوشی اجرا می شوند و بازی کردن با این گوشی ها حس رضایت را به کاربر می دهد.

نرم افزار

اپل هر ساله از نسخه جدید سیستم عامل آیفون های خود با امکانات و قابلیت های بسیاری رونمایی می کند ، آیفون های 11 پرو و 11 پرو مکس نیز به جدیدترین نسخه ios این شرکت یعنی ios 13.3 مجهز شده اند که این نسخه از آی او اس بسیار بهینه تر از نسخه های قبل شده است بویژه در زمینه باتری که مصرف باتری را به حداقل رسانده است.

« انواع هندزفری بی سیم زیر قیمت بازار »

iphone 11 pro max ios

دوربین

از آنجا که در سال های اخیر استفاده از شبکه های مجازی به خصوص اینستاگرام و یوتیوب و دیگر شبکه های اشتراک گذاری عکس و فیلم در دنیا فراگیر شده است تمامی کمپانی هایی که در زمینه تولید گوشی های هوشمند فعالیت می کنند تمام سعی و تلاش خود را کرده اند تا از بهترین دوربین ها برای گوشی های خود استفاده کنند.

« کمترین قیمت تلویزیون شیائومی در کشور »

iphone 11 pro max camera

اپل نیز از این داستان دور نمانده و یکی از بهترین دوربین ها را روی پرچمداران جدید خود قرار داده است ، هرچند این دوربین ها روی کاغذ ضعیف به نظر می رسند اما اپل همیشه ثابت کرده که همه چیز اعداد و ارقام روی کاغذ نیست و این دوربین ها که از سه لنز مجزا که هر هر سه آنها 12 مگاپیکسل است تشکیل شده اند کیفیت بسیار فوق العاده ای دارند و تمامی جزئیات را با رنگ واقعی و بسیار زیبا به ثبت می رسانند. این دوربین ها همچنین می توانند با کیفیت 4K فیلمبرداری کنند.

باتری

امروزه یکی از دغدغه های اصلی کاربران گوشی هوشمند تمام شدن سریع شارژ باتری گوشی آنهاست ، کمپانی اپل نیز با توجه به این موضوع آیفون های جدید خود را با ظرفیت باتری بیشتر و همچنین تغییراتی در نرم افزار جهت بهینه سازی مصرف باتری ارائه داده است.

آیفون 11 پرو یک باتری 3046 میلی آمپر ساعت دارد در حالی که برادر بزرگترش باتری بسیار قویتر 3969 میلی آمپر ساعتی دارد. با شارژرهای سریعی کع در جعبه این آیفون ها وجود دارد می توان 50 درصد ظرفیت این باتری ها را در 30 دقیقه شارژ کرد.

نتیجه گیری

پرچمداران جدید اپل از کیفیت ساخت عالی و طراحی بسیار زیبایی برخوردار هستند و همچنین یک از بهترین نوع صفحه نمایش ها روی این گوشی ها قرار دارد که جزئیات تصاویر و رنگ ها را به خوبی نمایش می دهد. اپل از جدیدترین و قویترین چیپست خود بر روی این گوشی ها استفاده کرده است که در اجرای بازی های سنگین به هیچ وجه کم نمی آورد و تمامی دستورات کاربر را بصورت کاملا روان انجام می دهد.

با نرم افزار اختصاصی اپل که بر روی این گوشی ها می باشد امکانات و قابلیت های بسیاری در اختیار کاربر قرار دارد و همچنین مصرف باتری بسیار بهینه شده است و همچنین ظرفیت باتری نیز نسبت به نسل هلی قبل افزایش داشته است.

آیفون 11 پرو و 11 پرو مکس در کنار این امکانات خوب قیمت بسیار بالایی نیز دارند ولی اگر با قیمت آن مشکلی ندارید قطعا آیفون 11 پرو مکس یکی از بهترین گزینه ها برای شما می باشد ، البته اگر با قیمت آن مشکلی دارید می توانید نسخه ارزانتر آن یعنی آیفون 11 را تهیه کنید که نسبت به نسخه پرو و پرو مکس بسیار ارزانتر است.

خرید آیفون

از اینکه تا انتهای این مقاله همراه ما بودید بسیار سپاسگذاریم.

می توانید این گوشی را رجیستر شده همراه با 18 ماه گارانتی با قیمت مناسب از فروشگاه « آیبکس موبایل » خریداری کنید.

مطالب دیگر :

چطوری بفهمیم شخصی ما را در واتس اپ بلاک کرده؟

تفاوت پک گلوبال و هند در گوشی های شیائومی چیست؟

گوشی سامسونگ ویتنام و هند چه تفاوتی دارد؟

چطوری از یوتیوب درآمد کسب کنیم؟

ترفند های جالب و کاربردی واتس اپ

ترفندهای جالب و کاربردی تلگرام

 

دیدگاه شما چیست؟