بررسی کوتاه ساعت گرین لاین مدل GNW01

Green Lion

برند گرین لاین یک برند محبوب در دنیاست که اکثر مردم این برند رو به واسطه تولید گلس های با کیفیت می شناسند.

این شرکت این بار سراغ تولید ساعت هوشمند با کیفیتی رفته است که طراحی آن کاملا شبیه به ساعت های اپل است و از لحاظ کیفیتی چیزی از ساعت های اپل کم ندارد.

در این مقاله قصد داریم یکی از ساعت های این برند یعنی مدل GNW01 را بررسی کنیم

این ساعت دارای یک صفحه نمایش 1.75 اینچی از نوع IPS می باشد که کیفیت خیلی خوبی دارد و همچنین دارای یک باتری با ظرفیت 230 میلی آمپر ساعتی می باشد که در حالت استندبای تا 10 روز نیازی به شارژ مجدد ندارد ،این مدل از زبان فارسی نیز پشتیبانی می کند و علاوه بر آن با وجود اسپیکر و میکروفونی که روی ساعت تعبیه شده قابلیت تماس از طریق ساعت برای کاربر فراهم شده است تا در مواقع ضروری نیازی نباشد کاربر برای جواب دادن به تماس خود حتما از گوشی استفاده کند.

ساعت گرین لاین مدل GNW01 دارای بلوتوث نسخه 5 است و همچنین دارای 32 مگابایت حافظه داخلی و همچنین 32 مگابایت رم می باشد ، این ساعت در 3 رنگ مشکی ، سفید و آبی به بازار عرضه شده است که هر سه رنگ آن بسیار شیک می باشد و بدون شک بهترین انتخاب برای کاربرانی است که به دنبال یک ساعت زیر 2 میلیون تومان هستند که طراحی شبیه به اپل واچ داشته باشد.

این شرکت ادعا کرده که این ساعت دارای گواهی IP68 می باشد که به معنی ضد آ بودن آن است که البته ما به این ادعا اکتفا نکردیم و ضدآب بودن آن را تست کردیم و مطمئن شدیم که ادعای این شرکت کاملا درسته و با وجود میکروفون و اسپیکر تعبیه شده بر روی دستگاه باز هم قابلیت ضد آب بودن را داراست.

در این ویدیو نیز میتوانید بررسی کوتاه این ساعت در فروشگاه آیبکس موبایل را ببینید

از اینکه این مقاله را تا انتها مطالعه کردید بسیار سپاس گزاریم.

برای خرید این محصول با قیمت عالی می توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید.

خرید ساعت هوشمند گرین لاین مدل GNW01

 

لطفا نظر خودتون رو در مورد این ساعت با ما به اشتراک بزارید.

پیج ما را در اینستاگرام دنبال کنید @ibexmobile

ساعت های هوشمند

هدفون های بی سیم

پاوربانک های اورجینال

انوا مچ بند هوشمند

دیدگاه شما چیست؟
دیدگاه ها
  • کاربر میهمان 1403/01/06
    سلام من یه دونشو خریداری کردم گوشه های تصویرش مخصوصا توی تصویر مشکی نقطه های سفید داره بردم تعویض کردم این یکیم همیجوره فروشنده گفت مشکلی بهم نمیزنه. ایا واقعا مشکلی نداره یا ببرم پسش بدم؟
  • کاربر میهمان 1401/08/11
    سلام ساعتش چطوری تنظیم میشه؟
  • کاربر میهمان 1401/08/08
    سلام من دوتا از این ساعو رو برتی بچه‌هام از درگهان خریدم ولی متاسفانه ساعتش رو نمتونم با ساعت ایران تنظیم کنم،لطفا راهنمایی کنید.اپلیکیشن مورد نظر رو هم نصب کردم ولی نمیشه
  • کاربر میهمان 1401/04/26
    با سلام خدمت شما
    بنده این ساعت رو خریداری کردم ولی نمیتونم به گوشی وصل بشم.. ممنون میشم راهنمایی کنین